Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde Netcom-abbonement i 17-18 år og var rimelig fornøyd.Men det endret seg da jeg fikk en tlf fra deres forsikringsselskap.Den tlf var ..for å si det mildt...ikke verdt en krone.Den var inne til rep 3 gangerhvor de ikke kunne feil.Fikk tilslutt en ny tlf...akurat maken.samme leksa-Den var inne en gang og de kunne ikke påvise feil.Ble til slutt så lei måten jeg ble møtt på hver gang jeg ringte kundebehandler eller forsikringsselskapet.Blle rett og slett en kasteball mellom dem.Så jeg kaserte tlf og kjøpte meg ny og gikk over til Telenor.
Bor i kvadraturen i Kr.sand og har ikke dekning flere steder leiligheten. Har heller ikke dekning flere steder i sørlandsparken der jeg jobber. Ingen feil med mobilen. Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og de har ingen planer om å forbedre dekningen. Har firmatelefon så kan dessverre ikke bytte til telenor
Noen steder er det over hode ikke dekning
Etter hvert som utbyggingen trer fram så har det blitt bare bedre og bedre etter hvert. Vi bor jo i et værhardt distrikt.
har bare hatt gode erfaringer etter jeg byttet fra Telenor.
ingen kometar
Rimelig pris på abbonnement. Svarer på det jeg lurer på