Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en selger på døren som lovet billigere internet kun 8000kr vs 12000. DUMMEST VALG JEG GJORDE! Jeg sparte ikke 4000kr jeg måtte betale 4000kr MER siden jeg ikke få refundert like mye ADSL som jeg gjorde hos altibox. Faktura til TELIA er like tullete som det var i GET tiden! Se på altibox en kort faktura på pakken og skal arbeidsgiver betale for EK-kom får du en bekreftelse fra altibox og summen er grei. Hos TELIA koster bredbånd 900kr og 800kr i rabatt så du kan bare trekke fra 100kr for internet hos arbeidsgiver og sitter igjen med resten av regningen!!! Internet er ustabil og den nye TV-boksen tar kun opp 1 program ellers koster det ekstra. Så er det ekstra for utstyrleie ekstra for ditt og datt! NEI TAKK, går tilbake til altibox ASAP (og altibox forlangte ikke at jeg skulle sende tilbake det gamle utstyre men la det stå!). TELIA krever det sikkert i retur og hvis ikke blir det 800kr i Gebyr! BEKLAGER da gikk deres 2. sjans for å ha en fornøyd og varende kunde!
Internettet mitt er nede og de kunne ikke finne feilen fra backoffice. De har først en teknikker som kan komme å hjelpe om 6 dager..... Hva er det for noe service? Hva forventer de at folk skal gjøre når en har hjemmekontor? De burde ansette flere teknikkere !! Selvfølgelig tar de INGEN ansvar!
holder ikke hva de lover, har vert i kontakt med support flere ganger, det er det samme hver gang ,må restarte modem , hjelper kansje 1 dag, så er det det samme trege nette igjen. Hold dere unna TELIA...
De leverer ikke den hastigheten de lover. Nettet har vært ubrukelig i langt over 1 uke. Kan ikke engang se en youtube-video med 480 p.
Fikk beskjed om at de bare snakker norsk og ikke engelsk. "Snakker du ikke norsk så Kan vi ikke hjelpe deg" kommer ikke til og anbefale telia til noen. Telenor er mye bedre en telia I hvertfall når det kommer til kundeservice.
Hei, jeg beklager for at jeg sender dere denne klagen, men det jeg er misfornøyed med er at dere bruker veldig langt tid til å svare på oss. Jeg vet at det er mange som ringer, men da bør dere ansette flere som kan ta telefonen når vi ringer. Hver gang jeg ringer må jeg vente min 30/40 min for at dere skal svare på en liten spørsmål. Jeg kan ikke benytte chatten for min skriftlig norsk er svak, og denne klagen blir skrevet av en venn av meg. Jeg jobber hver dag til og me lørdager, så jeg kan ikke bruke opp til 30/40 min for å bare utsette en faktura eller stille ett spørsmål. Jeg er fornøyd med alt annet hos dere derfor bytter jeg ikke abonnenten min, men det med kundeservicen er litt dårlig.
Di sender regninger på nytt som allerede er betalt og nekter å innrømme at di tar feil, hvis du har to abonnement mobil og mobilt bredbånd så blir det veldig uoversiktlig over dine fakturaer, her må det organiseres bedre sånn at det ikke kan misforstås, et mer kundevennlig system og profesjonell kundeservice mangler.