Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig kundeservise, og u nødvendig dyrt abonnmednt
Telia har vært behjelpelige når jeg har hatt problemer. Telia har vært flinke til å minne meg på når jeg har hatt en regning til forfall.
Merkbart dårligere dekning enn Telenor flere steder!
Velg et annet selskap, så blir du nok fornøyd! Ventet på telefon i 1 time og 45 for å få hjelp, før de brøt linja. Vært uten nett i over et døgn og det er ikke første gang.
Jeg spurte via telefon hva som skjer med svitsj om abonnementet flyttes til annen leverandør. Fikk svar at resten av 24 måneders perioden går som normalt (med 1 måned igjen). Blank løgn, får nå 6 nye fakturaer på tilsammen over 3300,- kr som straff for å flytte abonnementet en måned for tidlig. Styr unna.
Umulig å få kontakt med kundeservice. Har en chatrobot som ikkje virker. Er ein veldig heldig får ein opp mulighet for tilbakering etter minst ein halvtime i kø. No har eg venta i 1 time og 15 minutter uten nokon info om forventa ventetid, mulighet for tilbakering eller nummer eg er i køen.
Det bare fungerer. Bruker mobilt bredbånd på hytta i Sverige.