Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dersom man har lyst å bruke 40-60 min hver gang du ringer 05050 på å vente på svar på kundeservice, da anbefaler jeg telia. I tillegg legger de gjerne på om de synes du er en masete kunde.
Bra service oversiktlige fakturaer og grei app på telefonen og bra dekning.
Dyrere en konkurenter, og ikke interesserte og sette ned prisene . De står på sitt og skal ha neste dobbel pris for samme tjenester . Ikke redd for å miste kunder heller . De sa bare bytt . Dårlig
Ingen ting fungerer! Har kontaktet Telia/Get i over 2år uten å få hjelp. Verken TV eller Internett fungerer slik det skal.
Ubrukelig drittnett som ikke fungerer. dårlig service. ikke noe positivt med telia
Ringte meg uten at jeg ba om det og informerte meg om at de hadde økt GB`n min til 9 GB og fortsatt betale det samme mnd. beløpet som før. Veldig fornøyd.
Skader dukker plutselig opp når man har svisjet. Har hatt det to ganger. Den ene fikk jeg bekreftet her om dagen faktisk kan komme av den tidligere posen man returnerte i ikke, men de var meget fornøyd med at de nå byttet. Hjalp ikke på at jeg måtte bruke forsikring. Nå en "skade"/slitasje i plastikken som har null innvirkning på bruken. Som sitter i opphøyningen til kameraet. Ca1mm stor.