Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed om at de bare snakker norsk og ikke engelsk. "Snakker du ikke norsk så Kan vi ikke hjelpe deg" kommer ikke til og anbefale telia til noen. Telenor er mye bedre en telia I hvertfall når det kommer til kundeservice.
Hei, jeg beklager for at jeg sender dere denne klagen, men det jeg er misfornøyed med er at dere bruker veldig langt tid til å svare på oss. Jeg vet at det er mange som ringer, men da bør dere ansette flere som kan ta telefonen når vi ringer. Hver gang jeg ringer må jeg vente min 30/40 min for at dere skal svare på en liten spørsmål. Jeg kan ikke benytte chatten for min skriftlig norsk er svak, og denne klagen blir skrevet av en venn av meg. Jeg jobber hver dag til og me lørdager, så jeg kan ikke bruke opp til 30/40 min for å bare utsette en faktura eller stille ett spørsmål. Jeg er fornøyd med alt annet hos dere derfor bytter jeg ikke abonnenten min, men det med kundeservicen er litt dårlig.
Di sender regninger på nytt som allerede er betalt og nekter å innrømme at di tar feil, hvis du har to abonnement mobil og mobilt bredbånd så blir det veldig uoversiktlig over dine fakturaer, her må det organiseres bedre sånn at det ikke kan misforstås, et mer kundevennlig system og profesjonell kundeservice mangler.
Et serieprogram mangler plutselig teksting i flere dager, chatrobot ubrukelig, chat sier de melder problemet videre torsdag, telefon til kundeservice svarer noe uforståelig om andrelinjetjeneste og teknikk og at de ikke kan gjøre noe, må vente til neste tirsdag for å få svar. Utrolig dårlig kundersevice. Burde kunne rette ved ett tastetrykk av folk med nødvendig kompetanse
Skulle vært Litt billigere for ubegrenset data bruk :)
Kundebehandlere føles som om de kun sitter å venter på lønningsdag, filer negler og tygger for livet
Lot meg dessverre overtale til å skifte til telia. Vesentlig dårligere dekning både på tale og 4G en Telenor i de områder jeg oppholder meg