Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i 3 uker. Betaler for telefon iphone 12 full pris får ikke telefon får lader og sånn dekke glass ikke knuser. Når jeg da ringer spør om hjelp med det legger de på. Og de ringer meg og sier opp trykket på feil knap. Så spør jeg igjen de legger på. Sier samme. Til slutt ble jeg sina og sa opp hele telia går nå til Telenor. Selv kansje koster mye mer kan de hjelpe meg. Pris er ikke alt i verden. bedre de hjelper meg jeg ikke taper penger bare. Hvis du sier at du ikke er fornøyd til Telia er det trusel. Hvis du sier er ikke trussel jeg bare sier hvordan det tar meg når ringer bare legger på. Er det trusel siden jeg klager på hjelp de gir. Si meg trur jeg deg når folk når spør hjelp med noe? Er det og true noen. Eller skal vi som kunde kunne alt om bestile mobil og sånt. Eller skal de hjelpe oss. Sorry jeg spør. Så mitt råd pass dere for telia . Hvis dere spør om hjelp si noe andet så ikke er trussel. Og husk kjøper dere telefon får dere lader og glass dere har på telefon. men dere betaler full pris for mobil. Har dere rå betale 9000 for lader og glass til ha på telefon så ikke knuser så bare handle der. Har dere ikke råd kansje lurt se andre steder om hjelp. få noe husk er flere en telia mobil og telenor. Mitt råd ring 3 ganger på en kveld se hvem som legger på uten si hade. Test om de er noe for deg før kjøper noe. Eller sier mange andre ringer. Så vi må ta neste kunde. Prøve dere frem litt før handler ting. Er mye penger kjøpe ny mobil. Håper dette kan hjelpe andre
Har akkurat opplevd tidenes dårligste kunderservice. Trodde ikke det var mulig, men det var sløsing med både Telia-personens tid og min tid. Skal forhøre meg med muligheter hos annen leverandør.
Borettslaget har dessverre avtale med Telia TV. Håpløst produkt. TV virker sånn 1 gang i uken, kanaler henger, skjermen går i svart stadig vekk og helt umulig å nå fram til kundeservice. Skal bytte til hva om helst annet asap
Bor på Bardufoss,ifølge dekningskart er dette ett problem med basestasjon,men når skal de rette opp feilen,det har vært siden i sommer og er fremdeles,når Telia har problemer må de sette inn alt av teknisk kompetanse,,rykter sier det er mye rot i Telias tilstedeværende?Går snart til telenor
Opplever konstante feil med nettet her i Oslo. Nettet faller ut så ofte at jeg har ett bokmerke for å sjekke driftsmeldinger. Telia er så elendig at jeg vet ikke om det går an å gjøre jobben dårligere. Det tar fort timer å få tak i kundeservice, de er hjelpeløse og spyr ut de samme setningene hver gang. "Har du prøvd å restarte modemet?" "Sjekk dirftsmeldinger" "Sorry vi kan ikke gjøre noe mer". Gi dem bedre betalt eller ha opplæring, for sånn som det er nå er det helt meningsløst å ha support. Du kan være uten nett i dagesvis, men vil aldri få tilbud om kompensasjon. Velg noen andre om du har mulighet, for Telia er tidenes dårligste på det de driver med.
Elendig dekning og kundeservice! Tar man kontakt med de så er det null forståelse i fra dems side.
Ikke behjelpelig når produktet de leverer ikke virker. Får beskjed om å skifte leverandør da de har oversolgt kapasitet