Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt umulig og få tak i kunderådgiver og alt for dyrt abonnement. Har brukt dagevis på å få rette en enkel feil.
Har stort sett ikke hatt problemer, men har i noen måneder registrert endringer. Skal ha telia x 1000Mbps men får bare to streker hjemme og 50Mbps. Rett og slett dårlig opplevelse. Anbefaler alle å sjekke hastigheten.
Mister blootooth og wifi, samtaler blir brutt pga dårlig dekning. Fiklk ikke den mobilpakken jeg skulle ha, noe som kostet meg 300 extra. Problemer med signalene hjemme på tv og alt som er koblet opp. Frustrert kunde
Dørselgerene sa at jeg kunne tenke på tilbudet i to uker hvis jeg bare trykte på knappen i tilbudet som skulle bekrefte at jeg hadde mottatt tilbudet. Jeg spurte to ganger for å forsikre meg om at jeg ikke da takket ja til tilbudet, hvorpå de svarte nei, det var bare sånn at jeg kunne tenke på det i 2 uker før jeg bestemte meg. Rett etter de gikk, fikk jeg mail med takk for bestillingen og at utstyret ville bli sendt om 3-4 dager og info om ANGRERETT på 2 uker. Dørselgerene lurte meg til å signere for at de skulle få provisjon. De reklamerte også med at dette var et sånn et fantastisk bra produkt som var bedre enn altibox. Skjønte da jeg leste på siden her at folk opplever mye problemer, så jeg avbestilte med en gang.
jeg har hatt Telia før de skiftet ifra Netcom. jeg er fornøyd med dekning og pris.
Meget fornøyd får 100gb i mnd for 299kr. Alltid bra dekning.
Alt har virket greit så lenge jeg har hatt abonnementet. Har vært hjelpsomme ved skifte av abonnement. Anbefaler svært gjerne.