Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først og fremst den dårligste support telefon jeg har hatt kontakt med når behovet melder seg. Sitter og venter på telefon og må faktisk gi opp og tenker jeg kan ringe igjen senere eller i morgen, men det samme skjer igjen og igjen. Skulle nesten ikke tro det var mer enn 1 person til stede enten det eller så er det så massivt med problemer at det er vel snart slik at de mister mange kunder. Mitt problem Jeg har hatt problem med Hastigheten på bredbåndet i lang tid, ble satt inn Airtiles som skulle hjelpe. Dette hjalp i liten grad. Har nå vært i kontakt med Telia flere ganger hvor jeg får forslag til å gjøre ulike tester, noe jeg har gjort. Uten at dette har gitt noe positive resultater. Sameiet jeg bor i skal ha 50/50 opp og nedlasting slik jeg har fått informasjon om Ved måling med nettfart.no får jeg følgende resultater FORSINKELSE 0,65 ms NEDLASTING 0,23 Mbit/s OPPLASTING 0,14 Mbit/s Måleresultatet er milevis fra hva jeg kan forvente., men lite skjer fra Telias side. Jeg anbefaler folk å styre unna. Dette er å betrakte som svindel.
Vi ble tvunget til telia pga borettslaget, og skulle fp 250 mb linje. Men pokker så ustabilt og tregt nett. Vi kan ikke være 4 stk på nett samtidig da lægger alt. Hadde telenor før med 100 mb linje, null problem.
Ventet 3 mnd på sim kort. Når jeg klagde, så la kundebehandler ifra kundeservice på. Han lo og sa at jeg får sitte i kø på nytt. 2x20 min i kø. Jeg trengte nytt sim kort forde Telia rotet det til. I tillegg koster det kr 99,- Telegiganter burde vært ulovelig. De pisser på kundene sine. Måtte ordne meg et sim kort ifra en annen teleleverandør. Alt er bedre en Telia.
Jeg bestilte mobilt brebånd hos Telia, de sa at det tar bare 3 til 4 virkedager. Etter 2 uker ble bestallingen ikke sendt selv om jeg kontakte med dem flere ganger. Jeg kunne ikke ta eksamen pga denne situasjonen. Jeg er misfornøyd med Telia.
De skal ha 1.59kr pr MMS noe som er uhørt i disse dager. Siden jobben betaler, så ble ikke dette oppdaget så lett. Nå har jeg sperret MMS for meg selv.
Påfyll av data er umulig i helgen. Derfor blir jeg sittende en hel helg uten data
jeg hadde spørsmål ang mitt ab. kundeservice sørget for å gjøre meg ultrasint før de la på røret mens jeg pratet. dette er ikke noe jeg gidder å finne meg i... dessuten forhåndsbetaler man for noe man ikke får... bare tull og lureri!! kunden har alltid rett gjelder ikke her. jeg har selv jobbet i kundeservice og det jeg opplevde i denne tlf samtale føltes mer som en kriminell som prøvde å bortforklare noe... og de ble kjempefrekke og sinte over av jeg som beralende kunde var missfornøyd! styr unna telia og finn noen andre hvis ikke du vil bli rasende sint...