Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle vurdere å jobbe hos Telia med salg. Men etter å ha ringt kundeservice to dager på råd, og sitte i kø i minst 25 minutter for å stille et enkelt spørsmål. Så skjønner jeg nå at dette er det største cowboy-selskapet gjennom telebransje-historikk i Norge. Det er er total utnytting av alle retningslinjer og muligheter til å omsette mest mulig og betale minst mulig til sine ansatte. EKTE BANDIDOS, som gjemmer seg bak elektroniske løsninger, som ser veldig hjelpsomt ut. Desverre er dette bare fordi de som ønsker å kjøpe noe, ikke eksiterende.
Lange ventetid i kø, ikke kontroll over hva de selger over telefon til deg. Glemmer fort hva er avtalen når faktura kommer.
Telia Tar MVA i tillegg på privatabonnement. Styyyr unna !! Jeg har hjulpet min mor med hennes mobilregning. Vi går for Happybytes.no Det har jeg.
Fordi jeg har et enkeltpersonforetak, blir jeg stadig belemret med oppringninger fra Telia bedrift. De skal ha meg over på et bedriftsabonnement fra Telia. Jeg svarer som sant er at jeg er fornøyd med mitt nåværende abonnement hos en annen leverandør (privat abonnement). Likevel fortsetter de år inge. Jeg sjekket nettsiden deres, og abonnementet de prøver å prakke på meg, er dobbelt så dyrt som det jeg har, og med mindre data!
Dårlig 99% av tiden. Veldig dårlig nærmere kvelden og utover (når flere bruker antar jeg). Forstår ikke hvordan de kan drive på denne måten så lenge, mister de ikke da nesten alle kunder?
Umulig å sende e-post, håpløst å nå Telia på telefon og Chatte funksjonen er en vits😡
Jeg synes Telia det beste selskapet så langt,og jeg er godt voksen nå. De er svært hjelpsomme,finner alltid løsninger ,har god dekning og de er rimelige. Senes igår hjalp en ansatt meg å få refundert penger jeg hadde betalt for mye. Han ringte meg hjem som avtalt så fort alt var ok,og det var helt fantastisk service. Og slik er det hver gang. Så jeg bytter ikke mer. Takk TELIA.🙏🏻🙏🏻