Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service oversiktlige fakturaer og grei app på telefonen og bra dekning.
Dyrere en konkurenter, og ikke interesserte og sette ned prisene . De står på sitt og skal ha neste dobbel pris for samme tjenester . Ikke redd for å miste kunder heller . De sa bare bytt . Dårlig
Ingen ting fungerer! Har kontaktet Telia/Get i over 2år uten å få hjelp. Verken TV eller Internett fungerer slik det skal.
Ubrukelig drittnett som ikke fungerer. dårlig service. ikke noe positivt med telia
Ringte meg uten at jeg ba om det og informerte meg om at de hadde økt GB`n min til 9 GB og fortsatt betale det samme mnd. beløpet som før. Veldig fornøyd.
Skader dukker plutselig opp når man har svisjet. Har hatt det to ganger. Den ene fikk jeg bekreftet her om dagen faktisk kan komme av den tidligere posen man returnerte i ikke, men de var meget fornøyd med at de nå byttet. Hjalp ikke på at jeg måtte bruke forsikring. Nå en "skade"/slitasje i plastikken som har null innvirkning på bruken. Som sitter i opphøyningen til kameraet. Ca1mm stor.
Fikk en selger på døren som lovet billigere internet kun 8000kr vs 12000. DUMMEST VALG JEG GJORDE! Jeg sparte ikke 4000kr jeg måtte betale 4000kr MER siden jeg ikke få refundert like mye ADSL som jeg gjorde hos altibox. Faktura til TELIA er like tullete som det var i GET tiden! Se på altibox en kort faktura på pakken og skal arbeidsgiver betale for EK-kom får du en bekreftelse fra altibox og summen er grei. Hos TELIA koster bredbånd 900kr og 800kr i rabatt så du kan bare trekke fra 100kr for internet hos arbeidsgiver og sitter igjen med resten av regningen!!! Internet er ustabil og den nye TV-boksen tar kun opp 1 program ellers koster det ekstra. Så er det ekstra for utstyrleie ekstra for ditt og datt! NEI TAKK, går tilbake til altibox ASAP (og altibox forlangte ikke at jeg skulle sende tilbake det gamle utstyre men la det stå!). TELIA krever det sikkert i retur og hvis ikke blir det 800kr i Gebyr! BEKLAGER da gikk deres 2. sjans for å ha en fornøyd og varende kunde!