Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke behjelpelig når produktet de leverer ikke virker. Får beskjed om å skifte leverandør da de har oversolgt kapasitet
Her betaler man dyrt for noe man ikke får, i tillegg er kundeservice bestående av folk med null kunnskap. Desverre får jeg ikke Altibox der jeg bor, derfor kan dette møkkaselskapet fortsette sin arroganse.
Har mye problemer med dekkingen hos Telia. Blir gjerne brutt i løpet av en samtale. Ser også at telefonen hopper mellom Edge, 3G og 4G ganske ofte.
Først og fremst den dårligste support telefon jeg har hatt kontakt med når behovet melder seg. Sitter og venter på telefon og må faktisk gi opp og tenker jeg kan ringe igjen senere eller i morgen, men det samme skjer igjen og igjen. Skulle nesten ikke tro det var mer enn 1 person til stede enten det eller så er det så massivt med problemer at det er vel snart slik at de mister mange kunder. Mitt problem Jeg har hatt problem med Hastigheten på bredbåndet i lang tid, ble satt inn Airtiles som skulle hjelpe. Dette hjalp i liten grad. Har nå vært i kontakt med Telia flere ganger hvor jeg får forslag til å gjøre ulike tester, noe jeg har gjort. Uten at dette har gitt noe positive resultater. Sameiet jeg bor i skal ha 50/50 opp og nedlasting slik jeg har fått informasjon om Ved måling med nettfart.no får jeg følgende resultater FORSINKELSE 0,65 ms NEDLASTING 0,23 Mbit/s OPPLASTING 0,14 Mbit/s Måleresultatet er milevis fra hva jeg kan forvente., men lite skjer fra Telias side. Jeg anbefaler folk å styre unna. Dette er å betrakte som svindel.
Vi ble tvunget til telia pga borettslaget, og skulle fp 250 mb linje. Men pokker så ustabilt og tregt nett. Vi kan ikke være 4 stk på nett samtidig da lægger alt. Hadde telenor før med 100 mb linje, null problem.
Ventet 3 mnd på sim kort. Når jeg klagde, så la kundebehandler ifra kundeservice på. Han lo og sa at jeg får sitte i kø på nytt. 2x20 min i kø. Jeg trengte nytt sim kort forde Telia rotet det til. I tillegg koster det kr 99,- Telegiganter burde vært ulovelig. De pisser på kundene sine. Måtte ordne meg et sim kort ifra en annen teleleverandør. Alt er bedre en Telia.
Jeg bestilte mobilt brebånd hos Telia, de sa at det tar bare 3 til 4 virkedager. Etter 2 uker ble bestallingen ikke sendt selv om jeg kontakte med dem flere ganger. Jeg kunne ikke ta eksamen pga denne situasjonen. Jeg er misfornøyd med Telia.