Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett som faller ut og ikke oppdaterer de driftsmeldingene. Hjemmekontor er ett sjangsespill jeg ikke ville ha gamblet på. Betaler i dyre dommer for internett som faller ut i hytt og pine. Kommer til å gå vekk ifra Telia så fort det lar seg gjøre....
For dårlig dekning i vårt område, og enkelte andre plasser i Norge.
Dersom det kommer dørselgere fra Telia som prøver å selge bredbånd så be om skriftlig tilbud. Telia har to ganger prøvd å selge bredbånd, men det skriftlige tilbudet samsvarer ikke med det dørselger lover. Dette er en useriøs leverandør av telekommunikasjon og bredbånd som har en uakseptabel framgangsmåte.
Var på norgesferie men min kjæresten. Hun har Telenor og jeg har Telia så det endte med at hun måtte dele nett med meg på nesten halve turen. Er utrolig overrasket over at de har så dårlig dekning rundt i landet mtp hvor gode de fremstiller seg som. Styr unna!
Kan ikke få fiber der jeg bor og talia har bedre dekning enn Telenor som drifter mobiltelefonen.
Jeg har i nærmere 10 måneder betalt dobbelt abonnementer hver måned. Det vil vel tilsvare tiden fra da Telia overtok Chess. Jeg har fundert og ringt Telia uten noen løsning. I kveld fekk jeg nok, ringte igjen og fekk beskjed om å finne faturanummer på E avtale på nettbanken. Kunne de ikke ha gjort det selv? Jeg kavet en stund, men aha! Løsningen kom: De har uten mitt vitende lagt inn min mann`s abonnement med hans navn på min konto, som E avtale. Det morsomme er at min mann selvfølgelig ikke har mottatt noen regninger. I går kveld byttet jeg til Telenor.
Prøvde si opp abonnementet via tlf, fikk bekreftet at det var greit. Tok kontakt da regningene fortsatte å komme, da var ingen oppsigelse mottatt og jeg måtte sende flyttemelding. Flyttemelding ble ikke godkjent før 1mnd etter da de måtte kontakte ny huseier om han ville overta, når han ikke ønsket det så måtte jeg betale enda en mnd selv om jeg ikke hadde bodd i huset de siste 2 mnd etter at jeg ringte å sa opp. Etter uttallige forsøk på forskjellige mail adresser, chat og tlf har jeg sendt klage, men tviler den blir behandlet da de har slettet all kontakt i systemet sitt og gir blaffen i hva jeg forteller. På toppen av det hele så har de sendt faktura på utstyr som aldri har vært levert meg (tidligere GET utstyr), da jeg har brukt app via apple TV. Dette har de heller ikke kontroll på, så slik det ser ut nå, så må jeg betale 2500,- for en tjeneste på en adresse hvor jeg ikke bor, ei heller bodde i den perioden som jeg må betale for i tillegg til denne TV boksen. Hold dere unna disse kommunistene her!!