Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig opplevelse

Omtale av  Arian K

0 dekning på internet og til vanlig mobildekning hjemme hos meg. Ringt dem og mente de at må bytte til en annen lev

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr Unna Telia!

Omtale av  Oliver

Misfornøyd med dekning og dårlig opplevlse med TBB. Vil også nevne å styre unna Telia butikker der de lover grønne skoger, og skal få redusert prisen på abbonomanget dit, men i ettertid opplever jeg at pris er gått ned samt kvalitet, da hadde de endret hastighet fra 1000 mbits/s ned til 200 mbits/s uten noe forvarsel, de hadde også bindet meg opp i 12mnder uten noe informasjon ved dette, noe jeg syntes var rein svindel.

Stort sett fornøyd

Omtale av  Kjell

Fungerer til daglig bruk. Dog litt dårlig dekning der jeg bor. Får «lav effekt» på 5G.

Telia X Start med 100GB data

Omtale av  Geir H

Telia X Start er Raskt. Bra. Mye data. Fungerer ALLTID.

Dårlig dekningsgrad og brutte samtaler

Omtale av  Fredrik S. B

Store områder helt uten dekning. Bryter stadig midt i samtaler, selv i området med tilsynelatende god dekning. Fryktelig misfornøyd!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Løgn og ansvarsfraskrivelse

Omtale av  Frode W

Levert mobil på service for bildeinnbrenning på nedre del og svarte flekker på øvre del. "det er skader over kameraet foran. det er hakk på rammen, og glasset som mot rammen er også bristet. Ved ytre skade bortfaller garantien. Så andre feil på skjermen, som for eksempel innbrent skjerm, dekkes ikke av garantien før skaden er håndtert" Jeg sender de bilde av mobilen jeg tok før jeg sendte den inn som viser helt klart at det ikke finnes noen antydning til ytre skader på glasset og riper i rammen har ingen relevanse til problemet. De påstår at mobilen har vært utsatt for trykkskader men kan ikke fremlegge noe form for bevis for dette når jeg etterspør det. "Når det gjelder slike feil og skader, er vi ansvarlige i opptil 6 måneder fra salgsdato. Etter denne perioden er det kundens ansvar å bevise at feilen lå der, før skade hendelse" Stortingets justiskomité har i Innst.O.nr.51 (1987-88) side 13 uttalt følgende om presumsjonen for mangel: «Disse medlemmer vil peke på at … § 32 (3) må forstås slik at den bare rammer mangler ved varen som eksisterte på tidspunktet for risikoens overgang. Når en gjenstand som er ment å ha en varighet vesentlig utover to år, viser seg å ha en mangel i løpet av en femårs frist, indikerer dette imidlertid at gjenstanden i seg selv var mangelfull da risikoen gikk over. En mangelfri gjenstand skulle nemlig vare vesentlig lengre. Hvis mangelen viser seg mens gjenstanden har vært i normal bruk, er det altså en sterk presumsjon for at mangel forelå ved risikoens overgang.» Det er også ganske åpenlyst at ingen ytre skade på glasset, om det hadde vært tilfelle, vil ha noe relevanse til problemet med bilde innbrenning, men de krever da at altså at dette skal utbedres på min regning (bytte skjerm) før de fikser bilde innbrenningen på sin regning (bytte skjerm). Dette er åpenlyst vås og ansvarsfraskrivelse.

Norges største utforder på liksom

Omtale av  Tor I. M. M

Unngå på det sterkeste. Telia var veldig fint back in the day, men det er ikke konkuranssedyktig i det hele tatt lenger. "Norges største utforderer" liksom. Her på Grua har vi vært helt uten dekning mange ganger, fårr veldig dårlig kompansasjon imens andre har fått bedre. Jeg var kunde hos Telia siden jeg var liten 10+år. Jeg hadde også en telefon fra dem som var defekt, men her var det heller ingen hjelp å få. De fant ingen feil. Jeg kan helt klart med hele mitt hjerte anbefale noe annet, hva som helst annet. Dette er siste gang jeg går ut med en dårlig opplevelse. Jeg har byttet og driver å får kjæresten min til å bytte også etter en uke uten dekning.

Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR