Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De skal ha 1.59kr pr MMS noe som er uhørt i disse dager. Siden jobben betaler, så ble ikke dette oppdaget så lett. Nå har jeg sperret MMS for meg selv.
Påfyll av data er umulig i helgen. Derfor blir jeg sittende en hel helg uten data
jeg hadde spørsmål ang mitt ab. kundeservice sørget for å gjøre meg ultrasint før de la på røret mens jeg pratet. dette er ikke noe jeg gidder å finne meg i... dessuten forhåndsbetaler man for noe man ikke får... bare tull og lureri!! kunden har alltid rett gjelder ikke her. jeg har selv jobbet i kundeservice og det jeg opplevde i denne tlf samtale føltes mer som en kriminell som prøvde å bortforklare noe... og de ble kjempefrekke og sinte over av jeg som beralende kunde var missfornøyd! styr unna telia og finn noen andre hvis ikke du vil bli rasende sint...
de lyver regelrett om avtalevilkår, er uhøflige. dessuten ga de meg en skadet usb kabel med lånetelefon og forlangte at jeg skulle betale for skaden da jeg leverte inn lånetelefonen igjen. vær oppmarksom på dette.
Uheldigvis må jeg ha dette selskapet pga jobb og bolig har avtale med dem. For det første er nettet utstabilt, og man betaler store summer for tilbudet de har. De sender faktura i posten med gebyr, selv om ingen andre aktører gjør dette på avtalegiro. Hvis du skal ringe til dem er de ofte sure og du må vente i kø i lang tid før du får kontakt med noen. Det er ikke mulighet for callback og innringerlyden er irriterende.
De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt. Kan ikke tilby fast eller trådløst bredbånd i Oslo når naboene har det.
Jeg anbefaler ikke Telia. Dårlig sevice og alt alt alt. Pengene kommer først for Telia, og klientene er en flokk med lydige sauer...