Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no

God dekning

Omtale av  Jo

Kan ikke få fiber der jeg bor og talia har bedre dekning enn Telenor som drifter mobiltelefonen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Betalte for 2 abonnementer

Omtale av  Nini

Jeg har i nærmere 10 måneder betalt dobbelt abonnementer hver måned. Det vil vel tilsvare tiden fra da Telia overtok Chess. Jeg har fundert og ringt Telia uten noen løsning. I kveld fekk jeg nok, ringte igjen og fekk beskjed om å finne faturanummer på E avtale på nettbanken. Kunne de ikke ha gjort det selv? Jeg kavet en stund, men aha! Løsningen kom: De har uten mitt vitende lagt inn min mann`s abonnement med hans navn på min konto, som E avtale. Det morsomme er at min mann selvfølgelig ikke har mottatt noen regninger. I går kveld byttet jeg til Telenor.

Ignorer klager og oppsigelse totalt

Omtale av  Alex

Prøvde si opp abonnementet via tlf, fikk bekreftet at det var greit. Tok kontakt da regningene fortsatte å komme, da var ingen oppsigelse mottatt og jeg måtte sende flyttemelding. Flyttemelding ble ikke godkjent før 1mnd etter da de måtte kontakte ny huseier om han ville overta, når han ikke ønsket det så måtte jeg betale enda en mnd selv om jeg ikke hadde bodd i huset de siste 2 mnd etter at jeg ringte å sa opp. Etter uttallige forsøk på forskjellige mail adresser, chat og tlf har jeg sendt klage, men tviler den blir behandlet da de har slettet all kontakt i systemet sitt og gir blaffen i hva jeg forteller. På toppen av det hele så har de sendt faktura på utstyr som aldri har vært levert meg (tidligere GET utstyr), da jeg har brukt app via apple TV. Dette har de heller ikke kontroll på, så slik det ser ut nå, så må jeg betale 2500,- for en tjeneste på en adresse hvor jeg ikke bor, ei heller bodde i den perioden som jeg må betale for i tillegg til denne TV boksen. Hold dere unna disse kommunistene her!!

Telia har feil fakturert i 6 mnd.

Omtale av  Sus

Jeg skulle aldri verden bestilt mobil på avbetaling hos Telia. De bare feil fakturerer meg hør eneste måneder. Hør eneste månede må jeg ringe inn, fordi fakturaen er feil. Så mye som 7200kr over fakturerer di meg. Nå har de begynt å sende ut purringer uten noe som helst grunn, enda jeg har betalt, så sender de purringer. Nå er jeg så lei, og forbannda. Vil bort i fra Telia!

Trådløst bredbånd

Omtale av  Lars

Når de IP baserte kanalene på min TV tidvis var utilgjengelige trodde jeg naturligvis at det var leverandøren av disse som var årsaken. Når jeg så forsøkte å caste fra en av mine app'er - over til TV'n - ble det ganske raskt oppdaget at det var nedlastninghastigheten generelt som var problemet. NKOM,s nettfart viser en hastighet på mellom 1 og 3 Mbit. Etter 45 minutters ventetid på kundeservice får jeg omsider svar. Oppsummert svar: Hastigheten ville trolig bli bedre om 3-4 dager. Hvis ikke kunne jeg bare ringe på igjen. Konklusjon: Oppsigelse av abonnement med umiddelbar virkning.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Et forferdelig giftig selskap

Omtale av  Solfrid K

Telia bedrift baserer seg - iIKKE - på et godt og lojalt kundeforhold med fornøyde kunder, men bruker umoralske og snuskete metoder for å lure kunden inn i avtaler de ikke ønsker, men kun øker profitten til dette tvilsomme selskapet,. Deres metoder må være klart lovstridig !!! At jeg ble lurt inn i dette giftige nettet , har gitt meg mer bekymring enn noe annet i løpet av mine 20 år som daglig leder.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Eivind

Forferdelig dårlig kundeservice og lang tid før de svarer på chat og telefon. Veldig dårlig kunnskap om å sette opp e-sim til apple Watch. Ba meg oppsøke en Telia forhandler. Styr langt unna.

Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR