Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
de lyver regelrett om avtalevilkår, er uhøflige. dessuten ga de meg en skadet usb kabel med lånetelefon og forlangte at jeg skulle betale for skaden da jeg leverte inn lånetelefonen igjen. vær oppmarksom på dette.
Uheldigvis må jeg ha dette selskapet pga jobb og bolig har avtale med dem. For det første er nettet utstabilt, og man betaler store summer for tilbudet de har. De sender faktura i posten med gebyr, selv om ingen andre aktører gjør dette på avtalegiro. Hvis du skal ringe til dem er de ofte sure og du må vente i kø i lang tid før du får kontakt med noen. Det er ikke mulighet for callback og innringerlyden er irriterende.
De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt. Kan ikke tilby fast eller trådløst bredbånd i Oslo når naboene har det.
Jeg anbefaler ikke Telia. Dårlig sevice og alt alt alt. Pengene kommer først for Telia, og klientene er en flokk med lydige sauer...
Om du noen gang velger å bruke mobilt bredbånd fra Telia blir du nødt til å vende deg til regelmessige avbrudd og veldig ustabil hastighet. Dette er også enn internettløsning som vil svi hardt i lommeboka. Vedlikehold og nedetider meldes aldri ifra enten det er planlagt eller ei. Kundeservice har aldri noe nyttig å si, men de klarer å bekrefte om det er planlagt eller uplanlagt nedetid, bare synd de aldri vet hvor lenge. Det eneste positive er at du (som regel?) har internett tilkobling, men det finnes ikke stort verre alternativer enn denne løsningen, så ikke kast bort tid og penger på det tullet her.
1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også
Kundeservice er elendig, det tar lang tid å komme igjennom, og når du gjør det, er det absolutt ingen hjelp. produktene er trege, om du har et valg , velg noen annen. Har egentlig ikke noe bra å si om Telia.