NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg kommer fra et ICE abonnoment, og det har jeg blitt godt vandt med data frihet, betal 99 om du ser at det ikke går med data denne måneden og du får ubegrenset data. Hos nice er det ikke slik, om du går over kan du kjøpe et par gigabyte for flere hundre kroner. Så om du går over, kan du fort doble månedskosten din og bare få et par GB ekstra. De burde ha en bedre løsning om du trenger mer data midt i måneden. Utenom det er dekningen god og hastighetene er veldig greit! En annen ting er at vipps-integrasjonen deres er gjort dårlig, det er blant annet avhengig av at du bruker riktig nettleser på telefonen når du skal logge inn. Dette er unødvendig og slitsomt, har slitt med å logge inn med vipps eller å sette opp betaling med vipps.
Hei Jonathan😊 Våre abonnement er ment for de med databruk opp til 15GB, også har vi datapakker man kan kjøpe om det skulle være slik at man trenger litt ekstra en gang iblant🥰 Om man har et forbruk som er mye høyere er det kanskje ikke det mest passende abonnementet. Angående Vipps-løsningen stemmer det at man må ha riktig nettleser om man har logget inn med BankID. Supert å høre at du er fornøyd med dekning og hastigheten💛 Ønsker deg en strålende dag, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe!
Jeg byttet til Nice mobil for mine barn, da prisen var betydelig lavere enn hos tilsvarende abonnement hos andre leverandører. Prosessen med bestilling av sim og abonnement gikk uten problemer via appen. Kan anbefales.
Hei Erling🌸 Setter veldig pris på den hyggelige tilbakemeldingen, og så godt å høre at du er fornøyd🌈 Ønsker dere alle velkommen til oss, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe🤗 Ha en super dag!
Annbefales !! Billigt,bra,lett å forholde seg til app.
Hei Henry🌸 Så hyggelig å høre, supert at du er fornøyd😍 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, også får du ha en kjempefin dag💛
Flinke folk, som jeg føler tar kunder seriøst, og gjør det beste ut av det. Nå har jeg nett blitt med her, så kan ikke si så mye ennå. Det ganger jeg har vært i kontakt med NiceMobil har jeg fått den hjelpen jeg trengte.
Hei🌻 Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter veldig pris på den positive tilbakemeldingen🥰 Skulle du behøve hjelp eller lure på noe er det bare å ta kontakt med oss på chat. Ha en strålende dag💛
Er så dårlig dekning at du ikke får mulighet til å komme inn på siden din for å chatte med Nice mobil.
Hei Tone😊 Huff da, dette var trist å høre😔 Vi bruker både ice og Telia sitt nett. Jeg anbefaler deg å se på dekningskartet der du bor. Du finner det på nettsiden vår. Hvis du har problemer med å chatte med oss fra nettsiden, kan du chatte med oss via appen vår også🤗 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Noe rot med overføringen, men kundeservice har løst det greit. Erfaringsmessig kan innkjøringsproblemer forekomme. Jeg er oppgitt av hvor harde ord enkelte bruker i kritikkene sine. Noen ganger bør en tenke på hva som er fair, og på dem som skal gå gjennom tilbakemeldingene. At Nice Mobil er profesjonelle og svarer på all kritikk, synes jeg også fortjener kred. Kundeservice har god kompetanse. I min prosess stilte jeg «avanserte» spørsmål, og fikk gode svar. Appen er fin. Det er god oversikt, og i innstillingene er det enkelt å sperre for å unngå uønskede utgifter. Alle bør sette seg inn i innstillinger og prisliste før en klager. Noe av det viktigste for kundene er sunn konkurranse i markedet. Telenor, Telia m.fl. ville vært enda mye dyrere uten Nice Mobil og andre mindre operatører i markedet.
Hei Geir 😊 Dette var veldig fint å høre. Vi gjør vårt beste for å svare på spørsmål å hjelpe så godt vi kan💛 Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en strålende dag videre🌸
Hatt mange oppgjennom å Nice er det eneste som jeg ikke har trengt å bekymre meg over. Det verste var Fjordkraft . Men valgte aldri de, jeg ble med på "flyttelasset" da de kjøpte Skymobil (de var også topp). Men Fjordkraft burde faktisk vært bedragerianmeldt pga små summer (men ofte ) ville det ikke hatt noe for seg (dessverre). Trist at det er blitt slik at kunder er kun "tall" for alt snart og de som vil vinne i lengden er helt klart, de som har kundefokus. De andre ser jeg tenker kortsiktig å er kun opptatt av profitt raskest mulig. Takk til Nicemobil for å være en av de få abonnement som gir mindre å tenke over i hverdagen.
Hei Helge 😊 Så utrulig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Klart billigst på markedet for 5 Gigabytes. God dekning, hyggelig kundeservice.
Hei Joachim😊 Så godt å høre at du er fornøyd💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Var kunde, men en fryktelig stivbeint politikk der de trekker deg for hver krone du bruker over abonnementet. På det meste, da vi var i USA, ble det 130 transaksjoner. Å samle sammen disse, ville ikke firmaet. Skjær klar
Hei Arne 😀 Leit å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi jobber med bedre løsninger rundt betaling knyttet til bruk og kjøp. Setter pris på din tilbakemelding 🙏
Finn deg annen firma. Kort fortalt. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Du betaler uansett for hver enste samtale innenlands eller utenlands. Uansett abnommenttype du har. Dessverre, jeg finner ikke 0 eller -10 stjerne.
Heisann🌻 Så leit å høre at du har opplevd dette! Det virker som om det har oppstått en misforståelse her, samtaler til norske numre innenlands og norske numre som er i EU er inkludert i abonnementet ditt🥰 Om det gjelder til utenlandske numre, enten de befinner seg i Norge eller utenlands, har det egne kostnader. Ta gjerne kontakt med oss på chat, så får vi sett på det sammen💛
Hjelper ikke med mye data når hastighet måler fra 0,6/0,6 til maks 21/22. hastigheten er målt på 3 forskjellige steder. Så ikke noe for meg 😢 Ja jeg har sjekket alle innstillinger samt restartet mobil osv…. Hastigheten er målt med ookla Speedtest.
Hei Ole!😁 Det er leit at du opplevde ustabil hastihet😢 Hastigheten kan variere fra ut i fra hvor du befinner deg, basert på dekning og kapasitet😄 Hvis du ønsker å finne ut hvor bra dekning du kan forvente der du befinner deg, kan du kontakte oss på chat😊
Billig abonnement, men treg og dårlig dekning. Dårligste operatør jeg har hatt til nå.
Hei😊 Huff, dette var trist å høre😔 Kunne du kontaktet oss på chat, så skal vi se nærmere på dekningen og evt finne ut hva som har skjedd. Så kan vi se om vi har en løsning på problemet😊 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Hel ubeskrivelig vanskelig app. Helt ubeskrivelig dårlig på service. Det virker som de som sitter på chatten er hentet rett fra gata uten opplæring. De svarer i hytt å pine på spørsmål som de vet de ikke har greie på!
Hei Ole! Beklager at du føler dette om oss🤔 Vi prøver å gi den beste opplevelsen når vi blir kontaktet på chat, men om du har hatt en dårlig opplevelse er dette veldig leit😥
Her får man mye for pengene. Betaler bare 150 kr for 5 GB. Ingen slår Nice på pris. Fikk også veldig god hjelp da jeg hadde mistet bankid og kodebrikke, og ikke fikk aktivert esim. Da løste Nice det raskt og effektivt. Veldig fornøyd!
Hei Noah!😄 Så fint at du er fornøyd med oss! Vi i nicemobil er opptatt av at det skal være enkelt og billig😁
Dette er ren humbug. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Nummeret har ikke virker halvparten av tiden. Fullstendig useriøs, ren mafiavirksomhet. Jeg ser en trist kollaps i møte for disse uredelige finanshaiene. Å drive slik er som å be om å få gå på snørra. Null stjerner eller minus
Hei! Dette var trist å lese 😥 Hos oss så blir variable kostnader trukket automatisk fra den betalingsmetoden som er lagt inn via appen vår ☀️ Gjerne ta kontakt med oss på chat, så tar vi en titt på alt sammen - Casper, NiceMobil 😎👉👉
Har bare gode erfaringer til nå. Alt fungere slik som lovet. Å anbefale!
Hei😊 Så utrulig hyggelig å høre. Det setter vi stor pris på🤗💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸