NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer som det skal. Bra app, gjør ting enkelt. Bra dekning. Og til en veldig fin pris:)
Hei🌸 Herlig å høre, setter pris på tilbakemeldingen😍 Vi jobber kontinuerlig med å holde prisene så lave som mulig💛 Ta kontakt om du skulle lure på noe, og ha en kjempefin dag🌈
Jeg kommer fra et ICE abonnoment, og det har jeg blitt godt vandt med data frihet, betal 99 om du ser at det ikke går med data denne måneden og du får ubegrenset data. Hos nice er det ikke slik, om du går over kan du kjøpe et par gigabyte for flere hundre kroner. Så om du går over, kan du fort doble månedskosten din og bare få et par GB ekstra. De burde ha en bedre løsning om du trenger mer data midt i måneden. Utenom det er dekningen god og hastighetene er veldig greit! En annen ting er at vipps-integrasjonen deres er gjort dårlig, det er blant annet avhengig av at du bruker riktig nettleser på telefonen når du skal logge inn. Dette er unødvendig og slitsomt, har slitt med å logge inn med vipps eller å sette opp betaling med vipps.
Hei Jonathan😊 Våre abonnement er ment for de med databruk opp til 15GB, også har vi datapakker man kan kjøpe om det skulle være slik at man trenger litt ekstra en gang iblant🥰 Om man har et forbruk som er mye høyere er det kanskje ikke det mest passende abonnementet. Angående Vipps-løsningen stemmer det at man må ha riktig nettleser om man har logget inn med BankID. Supert å høre at du er fornøyd med dekning og hastigheten💛 Ønsker deg en strålende dag, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe!
Jeg byttet til Nice mobil for mine barn, da prisen var betydelig lavere enn hos tilsvarende abonnement hos andre leverandører. Prosessen med bestilling av sim og abonnement gikk uten problemer via appen. Kan anbefales.
Hei Erling🌸 Setter veldig pris på den hyggelige tilbakemeldingen, og så godt å høre at du er fornøyd🌈 Ønsker dere alle velkommen til oss, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe🤗 Ha en super dag!
Annbefales !! Billigt,bra,lett å forholde seg til app.
Hei Henry🌸 Så hyggelig å høre, supert at du er fornøyd😍 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, også får du ha en kjempefin dag💛
Flinke folk, som jeg føler tar kunder seriøst, og gjør det beste ut av det. Nå har jeg nett blitt med her, så kan ikke si så mye ennå. Det ganger jeg har vært i kontakt med NiceMobil har jeg fått den hjelpen jeg trengte.
Hei🌻 Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter veldig pris på den positive tilbakemeldingen🥰 Skulle du behøve hjelp eller lure på noe er det bare å ta kontakt med oss på chat. Ha en strålende dag💛
Er så dårlig dekning at du ikke får mulighet til å komme inn på siden din for å chatte med Nice mobil.
Hei Tone😊 Huff da, dette var trist å høre😔 Vi bruker både ice og Telia sitt nett. Jeg anbefaler deg å se på dekningskartet der du bor. Du finner det på nettsiden vår. Hvis du har problemer med å chatte med oss fra nettsiden, kan du chatte med oss via appen vår også🤗 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Noe rot med overføringen, men kundeservice har løst det greit. Erfaringsmessig kan innkjøringsproblemer forekomme. Jeg er oppgitt av hvor harde ord enkelte bruker i kritikkene sine. Noen ganger bør en tenke på hva som er fair, og på dem som skal gå gjennom tilbakemeldingene. At Nice Mobil er profesjonelle og svarer på all kritikk, synes jeg også fortjener kred. Kundeservice har god kompetanse. I min prosess stilte jeg «avanserte» spørsmål, og fikk gode svar. Appen er fin. Det er god oversikt, og i innstillingene er det enkelt å sperre for å unngå uønskede utgifter. Alle bør sette seg inn i innstillinger og prisliste før en klager. Noe av det viktigste for kundene er sunn konkurranse i markedet. Telenor, Telia m.fl. ville vært enda mye dyrere uten Nice Mobil og andre mindre operatører i markedet.
Hei Geir 😊 Dette var veldig fint å høre. Vi gjør vårt beste for å svare på spørsmål å hjelpe så godt vi kan💛 Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en strålende dag videre🌸