NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg trenger ikke telefon hjemme, jeg har et spørsmål, kan jeg overføre data til kona mi som også er hyggelig?
Hei Rafael 😊 Så flott at du er fornøyd med servicen vår, den er vi stolte av 🤩 Det er ikke mulig å overføre data mellom våre abonnement pr dags dato💛 Ønsker både deg og kona en nydelig kveld ✨
Appen virker ikke,..så da får man ikke meldt seg inn som ny kunde.. Chat / kundeservice har aldri hørt om problemstillingen.., vel, les alles anmeldelser i div.kanaler f.ex. Trustpilot.. MYE problemer.
Hei, Geir 🤗 Uff da! Nå får jeg ikke sett samtalen her, men det skal ikke være noe problem med appen som skal hindre at man kan bli kunde 🤔 Ta gjerne kontakt med oss igjen, så tar vi en ny titt 💛 Ønsker deg ellers en kjempefin dag!
Jeg savner å kunne ringe gratis til Sverige og Danmark.
Hei, Nina👋 Flott å lese at du er fornøyd 🤗 Samtaler til andre land er ikke noe vi har inkludert pr dags dato, men vi jobber kontinuerlig med å holde prisene lave ellers🥰 Ta kontakt med oss på chat skulle du ha noen spørsmål, og ha en flotters onsdag!
Godt fornøyd prismessig, men ikke fornøyd med dårlig dekning enkelte stedet.
Hei hei, Kristine👋 Flotters at du er fornøyd med prisene våre, men så leit å høre at du har dekningsproblemer! Ta kontakt med oss på chat, så tar vi en titt 🤗 Ønsker deg en tipptopp dag 🌼
Veldig godt valg mtp pris, dekning og service. Alt på en plass i appen . Masse mobildata for god pris. Anbefales!
Hei, Charleston😇 Tusen takk for din anbefaling!💛 Vi setter stor pris på at du opplever god kundebehandling hos oss, i tillegg til god dekning og gode priser🌟 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør🥰🥳
Bedre kundeservice og kompetente servicemedarbeideren på chat som kan gi deg svar
Hei hei Trond👋 Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding, det setter vi pris på🥰 Vi jobber alltid med å forbedre oss, og sikter alltid mot å kunne hjelpe så mye som mulig! Ta gjerne kontakt med oss igjen så får vi sett hva som gikk galt 💛 Ønsker deg en skikkelig fin kveld 🌼
Billig men noen ganger brutt samtale plutselig. Det har ikke skjedd med Tlenor
Hei hei Miriam 👋 Uff da, sånn skal det jo ikke være! Sjekk at WiFi tale ikke står på, og ta kontakt med oss på chat så tar vi en titt på det 🤗 Ønsker deg en finfin kveld 💛