NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har god erfaring både med pris og kundekontakt
Hei Elin💐 Så flott å høre, setter veldig pris på at du deler erfaringen din😍 Ønsker deg en strålende dag, også er det bare å ta kontakt med oss om du lurer på noe☀️
Ganske enkelt at bytte skjedde raskt og uproblematisk.
Hei🌟 Så flott å høre at det gikk uproblematisk, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen😍 Det setter vi veldig pris på💛 Om du skulle ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat! Ha en strålende dag🌈
+ : pris, eSIM, dekning - : ingen mulighet til viderekobling, kundestøtte burde ha bedre teknisk kunnskap.
Hei🌸 Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, det tar vi såklart til oss! Det stemmer at vi ikke har mulighet til viderekobling til et annet nummer pr dags dato💛 Om du har flere spørsmål eller om du har et problem som ikke ble løst, ta kontakt med oss igjen så bruker vi gjerne den sjansen til å snu førsteinntrykket🤗 Ønsker deg en strålende dag☀️
Billigere enn de fleste, bra app, super kundeservice og bra dekning. Lettvint å bytte simkort ved å følge instruksjonene i appen. Kunne ikke blitt bedre!
Hei Lillian🥰 Så hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Glad alt gikk fint ved bytte, om du skulle ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat🤗 Ønsker deg en strålende dag☀️
Fungerer som det skal. Bra app, gjør ting enkelt. Bra dekning. Og til en veldig fin pris:)
Hei🌸 Herlig å høre, setter pris på tilbakemeldingen😍 Vi jobber kontinuerlig med å holde prisene så lave som mulig💛 Ta kontakt om du skulle lure på noe, og ha en kjempefin dag🌈
Jeg kommer fra et ICE abonnoment, og det har jeg blitt godt vandt med data frihet, betal 99 om du ser at det ikke går med data denne måneden og du får ubegrenset data. Hos nice er det ikke slik, om du går over kan du kjøpe et par gigabyte for flere hundre kroner. Så om du går over, kan du fort doble månedskosten din og bare få et par GB ekstra. De burde ha en bedre løsning om du trenger mer data midt i måneden. Utenom det er dekningen god og hastighetene er veldig greit! En annen ting er at vipps-integrasjonen deres er gjort dårlig, det er blant annet avhengig av at du bruker riktig nettleser på telefonen når du skal logge inn. Dette er unødvendig og slitsomt, har slitt med å logge inn med vipps eller å sette opp betaling med vipps.
Hei Jonathan😊 Våre abonnement er ment for de med databruk opp til 15GB, også har vi datapakker man kan kjøpe om det skulle være slik at man trenger litt ekstra en gang iblant🥰 Om man har et forbruk som er mye høyere er det kanskje ikke det mest passende abonnementet. Angående Vipps-løsningen stemmer det at man må ha riktig nettleser om man har logget inn med BankID. Supert å høre at du er fornøyd med dekning og hastigheten💛 Ønsker deg en strålende dag, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe!
Jeg byttet til Nice mobil for mine barn, da prisen var betydelig lavere enn hos tilsvarende abonnement hos andre leverandører. Prosessen med bestilling av sim og abonnement gikk uten problemer via appen. Kan anbefales.
Hei Erling🌸 Setter veldig pris på den hyggelige tilbakemeldingen, og så godt å høre at du er fornøyd🌈 Ønsker dere alle velkommen til oss, også er det bare å ta kontakt om du lurer på noe🤗 Ha en super dag!