NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med dette abonnementet, som er mye rimeligere enn hva jeg har hatt tidligere, og minst like bra!
Hei Ally🌸 Så flott å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en skikkelig fin dag🌈
Det klart beste tilbudet mtp. pris og datapakke, men dekningen trenger en vesentlig forbedring.
Hei Erlend🌼 Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding😍 Lei for å høre at du har en negativ opplevelse med dekningen, sånn skal det jo ikke være! Vi har dekning via både ice+ og Telia, ta kontakt med oss på chat så får vi sett på det sammen🤗 Ønsker deg en kjempefin dag🌸
Bra og billig og er veldig fornøyd med alt sammen 😀👍
Hei Rolf💐 Så deilig å høre at du er fornøyd😍 Setter veldig pris på at du deler erfaringen din🤗 Ta kontakt på chat om du skulle lure på noe, og ha en knallfin dag☀️
Billig mobilabonnement men det er litt dårligere nettforbindelse.
Hei Alf🌈 Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din😍 Sånn skal det jo ikke være! Pass på at du har dataroaming aktivert, og ta kontakt med oss på chat om det ikke hjelper med problemet💛 Ønsker deg en kjempefin dag🌻
Billigt, og helt OK dekning. 👌😊 Sliter med dekning innover fjord og fjell. Bodø 😊
Hei Steve💐 Takk for at du gir tilbakemelding😍 Ta kontakt med oss på chat så får vi tatt en titt på dekningen, pass også på at du har dataroaming aktivert🤗 Ønsker deg en strålende dag🌈
Går ikke tilgang til egen konto. De skylder på slt mulig, svarer ikke på henvendelser. Det hjelper ikke å være billig hvis det ikke virker! Nei, skygg unna dette selskapet.
Hei Morten🌸 Så leit å høre at du sitter med denne opplevelsen, sånn skal det ikke være! Ta kontakt med oss på chat så får vi sett på hva som gikk galt sammen💛 Ønsker deg iallefall en skikkelig fin dag🤗
Godt fornøyd med både pris og dekning. 5 GB for 150 kroner kan så vidt jeg vet ingen matche for tiden. (Bortsett fra «prøvetilbud») Har ikke opplevd ekstrabetaling ut over abonnementsprisen eller andre overraskelser. Anbefales! Ulemper (for noen?): - ikke vanlig efaktura /avtalegiro, bare automatisk belastning fra kort eller Vipps når 30 dagers periodene utløper. - hvis du ønsker å endre abonnementet, blir du belastet for ny pakke umiddelbart og får ikke refundert restbeløpet du allerede har betalt for inneværende periode. - 95 kroner for en ekstra datapakke på 1 GB.er overraskende dyrt i forhold til de gunstige abonnementsprisene. - ikke mulig å deaktivere automatisk telefonsvarer. - Ikke telefonsupport, bare via chat
Heisann🌼 Så flott å høre at du er fornøyd😁 Setter stor pris på at du tok deg tid til å gi tilbakemelding💛 Stemmer at vi kun har automatiske trekk og at man blir belastet med en gang ved kjøp av nytt abonnement, men man beholder gammel datapakke i 30 dager fra den ble betalt for😊 Ekstra datapakke på 1GB i tillegg til abonnementet koster dog 80,-kr. Automatisk telefonsvarer er noe vi jobber med muligheten til å kunne deaktivere i fremtiden🤗 Vi har kun support over chat, men der har vi supre kunderådgivere som er tilgjengelige mandag til lørdag! Ønsker deg en strålende dag☀️