NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Annbefales !! Billigt,bra,lett å forholde seg til app.
Hei Henry🌸 Så hyggelig å høre, supert at du er fornøyd😍 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, også får du ha en kjempefin dag💛
Flinke folk, som jeg føler tar kunder seriøst, og gjør det beste ut av det. Nå har jeg nett blitt med her, så kan ikke si så mye ennå. Det ganger jeg har vært i kontakt med NiceMobil har jeg fått den hjelpen jeg trengte.
Hei🌻 Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter veldig pris på den positive tilbakemeldingen🥰 Skulle du behøve hjelp eller lure på noe er det bare å ta kontakt med oss på chat. Ha en strålende dag💛
Er så dårlig dekning at du ikke får mulighet til å komme inn på siden din for å chatte med Nice mobil.
Hei Tone😊 Huff da, dette var trist å høre😔 Vi bruker både ice og Telia sitt nett. Jeg anbefaler deg å se på dekningskartet der du bor. Du finner det på nettsiden vår. Hvis du har problemer med å chatte med oss fra nettsiden, kan du chatte med oss via appen vår også🤗 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Noe rot med overføringen, men kundeservice har løst det greit. Erfaringsmessig kan innkjøringsproblemer forekomme. Jeg er oppgitt av hvor harde ord enkelte bruker i kritikkene sine. Noen ganger bør en tenke på hva som er fair, og på dem som skal gå gjennom tilbakemeldingene. At Nice Mobil er profesjonelle og svarer på all kritikk, synes jeg også fortjener kred. Kundeservice har god kompetanse. I min prosess stilte jeg «avanserte» spørsmål, og fikk gode svar. Appen er fin. Det er god oversikt, og i innstillingene er det enkelt å sperre for å unngå uønskede utgifter. Alle bør sette seg inn i innstillinger og prisliste før en klager. Noe av det viktigste for kundene er sunn konkurranse i markedet. Telenor, Telia m.fl. ville vært enda mye dyrere uten Nice Mobil og andre mindre operatører i markedet.
Hei Geir 😊 Dette var veldig fint å høre. Vi gjør vårt beste for å svare på spørsmål å hjelpe så godt vi kan💛 Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en strålende dag videre🌸
Hatt mange oppgjennom å Nice er det eneste som jeg ikke har trengt å bekymre meg over. Det verste var Fjordkraft . Men valgte aldri de, jeg ble med på "flyttelasset" da de kjøpte Skymobil (de var også topp). Men Fjordkraft burde faktisk vært bedragerianmeldt pga små summer (men ofte ) ville det ikke hatt noe for seg (dessverre). Trist at det er blitt slik at kunder er kun "tall" for alt snart og de som vil vinne i lengden er helt klart, de som har kundefokus. De andre ser jeg tenker kortsiktig å er kun opptatt av profitt raskest mulig. Takk til Nicemobil for å være en av de få abonnement som gir mindre å tenke over i hverdagen.
Hei Helge 😊 Så utrulig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Klart billigst på markedet for 5 Gigabytes. God dekning, hyggelig kundeservice.
Hei Joachim😊 Så godt å høre at du er fornøyd💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Var kunde, men en fryktelig stivbeint politikk der de trekker deg for hver krone du bruker over abonnementet. På det meste, da vi var i USA, ble det 130 transaksjoner. Å samle sammen disse, ville ikke firmaet. Skjær klar
Hei Arne 😀 Leit å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi jobber med bedre løsninger rundt betaling knyttet til bruk og kjøp. Setter pris på din tilbakemelding 🙏