NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer til nå. Alt fungere slik som lovet. Å anbefale!
Hei😊 Så utrulig hyggelig å høre. Det setter vi stor pris på🤗💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Hadde lenge hatt lyst til å prøve E-sim, men var skeptisk til å bytte til Nice ettersom jeg trodde de hadde dårlig dekning. Jeg valgte derfor å prøve i en måned, for å sjekke om dekningen var tilstrekkelig, og det var den. Akkurat samme hastighet og tilgjengelighet som Telenor. Noe annet som er meget positivt er den gode appen, som er oversiktlig og enkel å bruke. Prisene er også lett tilgjengelig på deres nettsider, noe som også er betryggende.
Takk for en super tilbakemelding, Henrik 😍 Husk vi gir deg dobbel paraply på dekning med ICE og Telia ☂️
NiceMobil er et meget useriøst og lite tillitsvekkende mobil-selskap og med sine skjulte avgifter og plutselige belastninger på enten via Vipps eller kort, så blir man meget skuffet å se deres avgifter belastet i tide og utide! Derav meget useriøst, uproft og totalt tillitssvikt overfor sine nye kunder og deres selvprofilerte «best i test».. men alle kan nå se at denne rangeringen faller som en sten, da fler og fler oppdager NiceMobil sin falske og nærmest svindelaktige fremtoning mot sine såkalt verdsatte kunder! Styr derfor langt unna og ikke tro et sekund på deres markedsføring, som verken stemmer eller vil stemme når dere evnt skulle velge å bli kunde. De har forøvrig et meget slett betalings-system, da du kun(!) kan velge mellom Vipps eller kort, og derfor ikke som en annen seriøs troverdig mobil-leverandør, hvor regningen kommer i nettbank eller i post. Derav forsyner de seg fra din konto uten å få muligheten til å sjekke føringer, angre eller klage, som jeg gjorde, men bryskt avvist! Vipps skal derfor bli informert om nevnte, da de selv sier de ikke ønsker slike direkte Vipps løsninger til useriøse leverandører som NiceMobil viser seg å være, dessverre!
Hei Jan B 😀 Veldig trist at du føler det sånn 😔 Vi er en ærlig mobiloperatør og du finner våre vilkår på nettsiden vår: https://www.nicemobil.no/ 💛 Men takker også for tilbakemeldingen din 😊 Vi er en heldigital mobiloperatør som ikke sender ut faktura. Når systemene våre fanger opp at man har brukt tjenester som ikke er inkludert i abonnementet, vil vi trekke deg automatisk fra kontoen du har lagt til som betalingsmetode hos oss 🤗 Du finner også oversikt over alle betalinger i app`en vår 😇 Du er alltid velkommen til å kontakte oss på chat 😍 Ønsker deg en super påske 🌞
I dag var dagen for oppstart i NM appen utilgjengelig og feil i betalingsmåte, som kun kunne ordnes i appen. Dette måtte graves videre I i teknisk avdeling, så sitter nå uten tlf og null løsning fra NM. Syntes oppriktig synd på personen jeg måtte tekste med i chatt i 2 ,5 timer, som var bundet på hender og føtter. Jeg sier styr unna, dukker det opp problemer, så er hjelpen laaaaangt unna. Telia ble min hjelp, er jeg heldig har jeg aktivt abonnement til kvelden.
Hei Ann Cristin 😊 Dette var veldig leit å høre! 🙁 Våre kunderådgivere og de på teknisk avdeling ønsker alltid å hjelpe deg 🤗 Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar det til oss 🌼 Det er bare på den måten vi kan bli bedre 😃 Gjerne ta kontakt med oss på chat, slik at vi kan få løst dette for deg 💛 Ønsker deg en super påske 🌞
Alt fungerer som det skal uten problemer samtidig som det er billig.
Takk for en hyggelig tilbakemelding, Ivar 🤩
Elendig kundeservice og et heller sleipt opplegg, hvis du vil forandre abonnement til lavere data mengde, får du nytt abonnement med en gang så du betaler dobbelt både for det du hadde fra før og det nye, selv om du bytter samme dag som abonnement fornyes dobbel abonnements pris der altsåhvis du vil forandre noe. Og ufattelig lite hjelpsomme til tider direkte frekke kundebehandlere. Styr unna hvis du faktisk trenger telefon, helt egenhendig avsluttet de hele abonnementet mitt denne mnd og får visstnokikke fikset det før om noen dager , ufattelig useriøst
Hei Ole 😊 Ved endring av et abonnement hos oss, vil du bli belastet med en gang og får informasjon om dette før du gjør en endring. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen for videre undersøkelse 🙏😊
Kunne ikke få oppslag på elektroniske bussbilletter med 4G da jeg skulle på utenlandsferie.
Hei Kåre!😊 Beklager at du opplevde dette😥 Dersom du fortsatt opplever problemer, kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice slik at vi får tatt en titt på dette!😊