OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.
God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris
Jeg var litt fornøyd med OneCall sist men litt dårling dekningen når jeg hadde dem også senere enda mer dårling dekningen, så styr unna. Velg heller telenor dekningen! Jeg har super foynød med skymobil :) <3
Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna
Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre
Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.
Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!
Veldig rotet system. Ikke service minded og behjelpelige personer. Lite forstårelse oven for kunder
Ikke mulig å ringe. Feil nr. sies det, men nr. står på nettsiden.chat stenger kl. 1700 og ikke 1800 som det står på nettsiden.
Helt greit å ha OneCall helt til du bruker mere data enn du har i abonnementet ditt. Overstiger du dette blir det fort kostbart, men de sender sms og gir beskjed nå du nærmer deg oppbrukt datamengde. God dekning og lite tull ellers.
Har vært hos mange forskjellige telefonselskap og Onecall er absolutt det beste. Topp kundeservice, bra løsninger og bra priser
Tidenes værste selskap med elendig kundeservice. Ikke bruk OneCall, dem er ikke til å stole på, sender faktura til kredinor med en gang du ikke rekker å betale på tide. Så da får du en regning på 351kr + det du skal betale. Lureri rett og slett!
dårlig dekning,har vært bedre for ett år sidem bra service og fint oversikt på min side
Folkepakke 1 gb pakke til Kun 99kr utrolig fornøyd har fått sommer gave som gjorde at jeg fikk 2gb gratis! Bra kundeservice - Eneste er at jeg synes det litt dyrt å kjøpe ekstra GB hvis man har behov for det
Topp service, alltid hyggelig betjent telefon!! Rimelige tlf regninger.
Ble ringt av OneCall selger som tilbydde en bra deal, jeg spurte da om de kunne garantere dekning der jeg bodde for hadde erfaring om at bare Telenor hadde det og de løy meg rett i trynet og lovet og garanterte like god dekning. Har nå ikke dekning verken ite eller inne så har da ikke bruk for den gode dealen og lovnadene om god dekning. Det værste jeg vet er å bli jugd for og når man spør konkret så forventer man et ærlig svar så OneCall vil jeg ikke anbefale de lirer til seg kunder med falsk e opplysninger