OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er for dårlig dekning her vi bor, og er derfor ikke fornøyd.
De har ok priser, men hjemmesidene deres er elendig i den forstend at en bruker for mye tid til å finne frem. Ofte med en bruke deres interne søkefunksjon for å finne informasjon, som opplagt burde være lett å finne. Jeg får en fornemmelse av at de forsøker å bli kvitt kundene sine, og jeg er sikker på at de har mistet et hav av kunder på grunn av ulogisk struktur på informasjonen på sidene deres. For 10 år siden, før de ble kjøpt opp, var OneCall meget service-innstilt og tiltrakk seg nye kunder som fluepapir. Som sagt ble de kjøpt opp av en større aktør og alt det knallgode ble rensket bort. Dessverre tror jeg vanstyre hos OneCall vil føre til nedleggelse på et eller annet tidspunkt.
Faktura er korrekt bestandig. Bra dekning. De få gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått rask hjelp
Ingenting er bra, styr unna OneCall! Kundeservice kan ingenting! Kunde er ikke kasteball!
Pris som gjør meg usikker på om jeg får selskapets beste tilbud. Hvem får hva og hvordan går man fremtiden for å få spesialtilbud.
Dårlig med uoversiktlig faktura, måtte alltid betale mer enn det jeg skulle uten grunn, dårlig dekning
God kundeservice og lett og komme i kontakt med. Ikke like billig som før. Får ikke varsel når data er brukt opp og da blir det dyrt. Andre operatører har 6 giga for 299.-!
Det er dumt å betale for mye, er slagordet til OneCall. Derfor har jeg byttet til annen operatør.
Får ikke med data fra mnd selv om det blir lovet. Bruker mye mindre en der jeg bet for. Ellers er jeg veldig fornøyd. Og anbefaler dere til andre
Forferdelig dårlig dekning på mobilt bredbånd, og enormt etterslep på sms og mms sending, som av og til ikke kommer fram før 1 time etter??? Det har bare blitt verre med tiden. Jeg har brukt Onecall i flere år nå, men føler i dag at grensen er nådd, fordi problemet har ført til krøll i reise og kommunikasjon. Jeg kommer til å skifte selskap, dette går ikke lenger
Vanskelig å konkurrere på pris. Høflig personal. Hatt en mellomting på familiestyrt abonnement.
Sliter med at andre som har Telia, ikke får tak i meg. Mobilnummer er ikke i bruk- får de beskjed om.
Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall. Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?
Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..
Tittelen forklarer det meste. De overkompliserer de simpleste tingene, gjemmer alle ekstrakostnader, og leker dumme når de blir konfrontert og legger skylden på deg.
Seriøse, god kundeservice, konkurransedyktige og prøver ikke å lure deg. 🙂