OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mulig jeg kunne spart penger på å bytte, men jeg setter pris på forutsigbarhet og velger derfor å bli hos Onecall.
De lover mere enn de kan holde. Gratis ditt og gratis datt, det er bare reklame. Og fakturaene er umulige å forstå, man betaler og betaler uten å skjønne hva man betaler for. Tar du kontakt med dem er alt såre vel, joda du skal få og få, men neida, det er bare juks og fanteri. Går tilbake til en seriøs leverandør, og betaler bittelitt mere, men da ser jeg i hvertfall hva jeg betaler for. Har nå prøvd dem i 3 mnd. Som skulle være gratis.... Joda jeg vet man må betale for div. nr. (Banken o. l.) Men det står ikke i forhold til hva jeg har betalt... Ca. 1000,- kr. Jo, det er sant. Møkkafirma.
Stadig dårlig dekning, får ikke inngående samtaler selv om jeg har signal.
1gb 199 greit. 1gb 699 not so well. Høy mobildata. Anbefales ikke.
Fornøyd så langt. Men dobbelt så dyrt som andre selskap som tilbyr det samme. Må ned med prisene ellers mister de kundene. Selv vurderer jeg å bytte til Ice.net.
Vært kunde i mange år. Kjempefornøyd og god kundeservice.
Sannsynlig feil på regning. Jeg antar at de endrer til 0,39 per minutt. Uansett, dårlig kundeservice av One Call. Spesielt når de reklamerer med at man trygt kan bruke mobilen i f.eks Danmark. Tilfeldig at vi oppdaget dette på regningen.