OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice som gjør mye feil. Leverer ikke det hva lover, tar før mye betalt. Det er enkelt, men å betale tilbake til kunden er meget vanskelig. Mistet tilliten.
Bra pris, bra kundeservice, bra nettbutikk, i det hele tatt bra.
Får aldri kontakt med kundrservice.må vente i timevis
Har vært kunde hos One Call i mange år, og ingenting å klage på
God service og hurtige svar på problemer, men litt for dyr i forhold til konkurrenter
Bestilte abonnement til meg og min kone til ein rimelig pris. Nokre veker etterpå fikk eg epost og SMS frå OneCall at dei hadde dobla datamengden uren at dette medføte ekstra kostnad. Viiiiirkelig bra!!!! :)
Jeg har vært kunde i mange år, men går nå videre. Prisene bare stiger, og valgene blir færre. Jeg fikk nylig mail om at de fjerner muligheten til å velge bort 'Fri tale og SMS', som gjør at abonnementet vil koste 99kr mer pr/mnd da du nå blir påtvunget tjenesten. Men de er frekke nok til å begrunne det med at de ønsker å forenkle fakturaen for meg og alle andre kunder? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. De støtter fortsatt ikke IPv6, til tross for at det er mange som etterspør dette og det er en viktig del av fremtidens internett. Etter det jeg vet er de den ENESTE mobiloperatøren som enda ikke støtter IPv6.