OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kjempefornøyd kunde hos OneCall siden 2007. De pleide å levere en strålende tjeneste, og jeg har anbefalt dem varmt til familie og venner i alle år. Da jeg nå plutselig begynte å få mobilregninger på flere hundre kroner mer enn jeg hva abonnementet jeg har koster, så gikk jeg inn og så på fakturaspesifikasjonen. Det viser seg at de har mer enn doblet prisen på tilleggstjenestene, og at de har fremdeles fakturerer meg for en tjeneste jeg avbestilte i 2019. Kundeservice var svært lite hjelpsomme, og det ser ikke ut til at jeg får igjen en krone av pengene de har tatt for mye. Dette er en fryktelig trist utvikling for et selskap jeg pleide å ha stor respekt for.
De lette å komme i kontakt med og har tillit Jeg syns prisen kan være rimeligere
Har kjøpt en dyrt Samsung hos OneCall. Det skjedde noe med skjermen og den ble sendt til reparasjon. Fikk ganske rask svar fra OneCall om at garanti gjelder ikke i mitt tilfelle, da de mener at det er skade på telefonen. Anbefaler ikke å kjøpe mobiltelefoner fra OneCall.
God service og godt tilbud. Raskt og enkelt. Billig
Kjempesevice hos både One Call og Telia Finance. Aldri noe tull med fakturaer eller abonnement.
Mottar gode priser på abonnement, enkelt å komme i kontakt med kundesupport, fin app.
Ryddig operatør, trivelig og snill kundeservice. Men chatbotten UNO burde få seg en åntli’ oppdatering, han er dessverre ikke veldig smart…