OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.
Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.
Dårlig dekning, uerfarne kundeservice. Ikke bytt til one call selv om du får abonnementet gratis.
Er fornøyd , men skulle ønske jeg slapp å betale for extra SIM ... noe som var gratis da jeg bestilte dette.
Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.
Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.
Onecall har vært godt i priser. Nå mye dyrere, Men kundekontakten er god. Dårligst erfaring er med Telenor..