OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.
Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.
Onecall ville flytte meg over til annet abonnement som var dyrere. Da jeg da at jeg ville bytte til Ice, kom de med et mye bedre tilbud 243 i mnd m 5 gb og fri tale/sms.
Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger
OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.
Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!
Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.