Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Xplora Mobile
1.5
107 verifiserte omtaler

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

Negativ trend

Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
107 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Forferdelig
Xplora Mobile er rangert
#13 av 13 mobiloperatører
12%
Forferdelig
12% anbefaler Xplora Mobile
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 107 omtaler om Xplora Mobile

FILTRER OMTALER
10
2
3
8
84
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke bra. Uoversiktlig, og alltid mye dyrere enn månedsprisen.

Omtale av  Petra

Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.

missfoenøye

Omtale av  Maria

Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.

Helt i grenseland

Omtale av  Erik A

Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.

Super fornøyd!

Omtale av  Jane

Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻

Forferdelig erfaring med klokken Xplora

Omtale av  Jan B

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora

Omtale av  Stig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer. Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser". Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret. De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder. Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Dyrest og dårligst

Omtale av  Dag

Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.

Problemfritt

Omtale av  Isbjørn

Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.

Elendig kundeservice

Omtale av  Mattias K

Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.

ELENDIG kundeservice

Omtale av  Kunde6783

Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Værste mobiltjenesteleverandør noensinne. Ren svindel

Omtale av  Oliva H. B

Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.

Startet billig, dyr over tid

Omtale av  Elias

Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter. I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015. Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail. Forkastelig, styr unna.

Dyrkjøpt erfaring

Omtale av  Ole

Da Telia plutselig ikke lenger nådde hyttetelefonen vår måtte jeg si opp ett gammelt abonnement som Chess hadde latt meg beholde i mange år (1 øre pr sekund samtale, ingen minstebeløp), valget ble pepcall med telenordekning og 0. - i minstebeløp. 3 uker etter kjøp fikk jeg regning på fastpris, fant da ut at abonnementet var endret uten varsel!

Et billig og godt tilbud

Omtale av  Frøydis U

Har vært kunde 5-6 måneder og er veldig fornøyd. For de som sender meldinger over Messenger el.a. Via Internett, men ringer av og til uten tilgang til wi-fi er dette et billig alternativ. Å ringe eller sende sms til Norge eller andre Europeiske land fra Spania - er kjempe-billig har du Pap-Call.

Endret pris uten å si fra og fortsetter å fakturere et halvt år etter oppsigelsen

Omtale av  Mann

Tittelen sier alt, vi ble ikke varslet om endringen i prisene for abonnementene. I tillegg har det fortsatt å sende betalingspåminnelser på en faktura vi ikke har mottatt i utgangspunktet. Litt etter at folk begynte å miste tiltro til dem fjernet de også telefonnummer fra kundeservicesiden, sannsynligvis for å slippe telefoner fra sinte kunder. Telefonnummeret eksisterer imidlertid fortsatt, det er bare vanskelig å lete opp. Ring 815 56 046 for å nå dem.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mest useriøse virksomhet jeg har sett! Terningkast NEI!

Omtale av  Anders

Det er ikke ofte jeg tar meg bryet til å skrive omtale om et produkt eller tjeneste, men hvis dette er med på å motvirke at noen flere bytter til Pepcall, så er det så aldeles verdt det. Pepcall, eid at folkene bak treningskjeden Elixia, kjørte en aggressiv reklamekampanje da de startet opp. De lovet gode betingelser og variabel fakturering basert på ditt faktiske forbruk. De lovet fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS og gunstige priser per MB datatrafikk. Ved dataforbruk under en gitt grense ville kunden ikke bli fakturert i det hele tatt. Jeg, som mange andre byttet til Pepcall, bare for å finne ut senere at de endret kjøpsvilkårene UTEN Å INFORMERE SINE KUNDER! De sendte deretter ut fakturaer i bøtter og spann til alle sine nye godtroende kunder. I tillegg er de nye prismodellene så lite konkurransedyktige at det vanskelig å tro at de fremdeles er i live. For eksempel så tilbyr ICE 1 GB data og fri MIN/SMS/MMS til 99kr mnd, hvor Pepcall tar hele 189kr mnd for samme produkt... Altså 89% dyrere. Jeg kontaktet kundeservice og spurte om et bedre tilbud hvis de ønsket å beholde meg som kunde. Etter flere dager fikk jeg endelig svar: "Nei, vi har ingen priskrig da vi er en av de billigste aktørene i markedet" Da tenkte jeg at de måtte være en gjeng som satt med hode i sanden - de kan da umulig tro at de kan holde på slik? Uansett... Et lite glimpt på hjemmesidene deres viser at de fremhever som sine styrker: - Telenordekning - fri MIN/SMS/MMS, - gratis bankID - HD voice. La meg gjøre dette klinkende klart: ALT (med unntak av telenordekning) er å forvente av en seriøs teleoperatør. Det er på ingen måte "styrker" Pepcall har i forhold til konkurrentene. Kort sagt tilbyr de samme produkt til en langt dyrere pris, noe det ikke ser ut til at de helt forstår. STYR LAAAAAAANGT UNNA!

Xplora Mobile

Har ikke tilegnet profilen
Xplora Mobile deltar ikke på Bytt.no

Xplora Mobile har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Xplora Mobile besvarer ikke omtaler

Xplora Mobile har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Xplora Mobile henter ikke inn tilbakemeldinger

Xplora Mobile benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR