Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer. Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser". Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret. De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder. Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!
Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.
Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.
Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.
Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.
Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.
Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter. I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015. Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail. Forkastelig, styr unna.