Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.
Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG
Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁
Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!
Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.
Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!
Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!