Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna! Veldig høye regninger selvom man bruker mobilen lite.
De sender ikke ut fakturaer på papir, bare på mail. De legger på salær på 400 kr på beløp under kr 200. Bonnier er best i klassen, de stopper abonnementet, og sender bare ut krav på x antall blader, og aldri salær eller renter. Først etter 6 mnd går sakene til inkasso, men uten salær de første 3 mnd.
Blir fortsatt fakturert fra dette selskapet på tross av at jeg har både byttet abonnement og betalt overprisede regninger fra da jeg var kunde. Styr unna!!
Bare tull med Pepcall. Sender feil fakturaer og svarer ikke ordentlig på henvendelser.
Tar helt andre avgifter enn de sier, informerer lite eller ingenting. Kundeservice er vanskelig tilgjengelig, og når man først får tak i dem er de mer opptatt av å hjelpe seg selv. Det ble en dyrkjøpt opplevelse. Styr langt unna.
Elendig kundeservice, endrer på vilkår og priser uten å opplyse. Klarer å fakturere mb på en tlf som ikke har den egenskapen (billig jobbtlf). Anbefaler IKKE pepcall.
Tegnet et abbonnement som skulle kostet meg 149, - pr mnd. Kort tid etter endret de betingelsene og jeg skiftet operatør. Fikk en regning på 239, - kr som jeg betalte 2 ganger ved en feiltagelse. På det tidspunket var det et tragisk dødsfall i familien og jeg orket ikke krangle på regningen. Men da jeg forsøkte å få de 239 kronene tilbake som jeg hadde betalt for mye, ble jeg møtt med nedlatenhet og uvilje. Masse epost frem og tilbake hvor jeg måtte forklare gang på gang hva saken dreide seg om. Har ikke opplevd maken til såkalt kundeservice. Totalt uintresserte i å løse problemer. Aldri mer. Vurderer å anmelde dem for svindel.