Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.
Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.
Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.
Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter. I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015. Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail. Forkastelig, styr unna.
Da Telia plutselig ikke lenger nådde hyttetelefonen vår måtte jeg si opp ett gammelt abonnement som Chess hadde latt meg beholde i mange år (1 øre pr sekund samtale, ingen minstebeløp), valget ble pepcall med telenordekning og 0. - i minstebeløp. 3 uker etter kjøp fikk jeg regning på fastpris, fant da ut at abonnementet var endret uten varsel!
Har vært kunde 5-6 måneder og er veldig fornøyd. For de som sender meldinger over Messenger el.a. Via Internett, men ringer av og til uten tilgang til wi-fi er dette et billig alternativ. Å ringe eller sende sms til Norge eller andre Europeiske land fra Spania - er kjempe-billig har du Pap-Call.
Tittelen sier alt, vi ble ikke varslet om endringen i prisene for abonnementene. I tillegg har det fortsatt å sende betalingspåminnelser på en faktura vi ikke har mottatt i utgangspunktet. Litt etter at folk begynte å miste tiltro til dem fjernet de også telefonnummer fra kundeservicesiden, sannsynligvis for å slippe telefoner fra sinte kunder. Telefonnummeret eksisterer imidlertid fortsatt, det er bare vanskelig å lete opp. Ring 815 56 046 for å nå dem.