Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.
Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer. Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser". Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret. De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder. Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!
Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.
Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.
Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.
Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.
Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.