Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Spekulativ markedsføring, uoversiktlig regnskap/fakturaside og elendige på kundeservice.
Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.
Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.
Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.
Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.
Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻
Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.