Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble møtt av selger med lovnader om besparelser utfra vårt bruk, vi har ca 7 brukere. Vi skulle spare mye penger pr måned og det var ingen forskjell på dekningen. (vi brukte Telia) I ettertid ser vi at fakturaene blir vesentlig høyere selv ved samme bruk som tidligere. I tillegg så får vi fratrekk på utkjøp. Kundeservice er bra frem til du er kunde, etter dette så er det bare kundesenter og mail som kan hjelpe deg, selgerne de kommer ikke på banen. De ønsker ikke komme i møte heller. Mitt tips: bruk noen andre selv om de kan vise de kjente referanser. (flere av de har trukket avtalen med Phonero.) Vi skal bytte strax avtalen er ferdig, aldri mer Phonero.
Datahastigheten på telefonen min ble 0,01 Mbit da Telia ordnet overgang fra 3g til 4g. Kundeservice hjalp meg rimelig raskt, og nå kan jeg surfe med 40-50 Mbit. Bruker Phonero bedrift og er riiimelig fornøyd :)
Fikk tilsendt et defekt phonero-telia simkort. Kontaktet kundeservice med en gang for å gi beskjed. Ble fortalt at jeg enten kunne kjøre til nabobyen for å hente et nytt et selv, eller de skulle sende et nytt i posten. Jeg sa at jeg ønsket å få det i posten for å slippe ulempen med å måtte kjøre 15 min frem og tilbake bare for et simkort. Det har nå straks gått en uke hvor jeg har gått rundt med en mobil jeg ikke kan nås på, og jeg har fortsatt ikke mottatt noe simkort fra Phonero. Helt utrolig med tanke på at det skulle sendes så kortreist. Jeg tar derfor idag kontakt med kundeservice igjen og lurer på hva som skjer. Jeg får beskjed om at dette VET de ikke, det skulle ha vært mottatt. De beklaget og hadde forståelse for min frustrasjon blablabla alt det vanlige, men resultatet på løsningsorienteringen deres var som følgende - jeg kunne enten vente ytterligere for å "se hva som skjer", eller kjøre bort til nabobyen for å hente simkortet selv! Så jada, her sitter jeg nå etter en uke uten mottatt simkort, og må kjøre til nabobyen slik jeg ikke ønsket for å hente et simkort og rette opp i en feil som de begikk i utgangspunktet. Helt latterlig. Synes uttrykket handling sier mer enn tusen ord passer godt for Phonero. De lover og jatter på kundeservice om å få til rask ordning på problemer, men de holder ikke hva de lover.
Dårlig kvalitet på alt fra a til å. Ingen ting som funker. Har jobbet med kundeservice i 3-4 dager for å fikse noko så enkelt som viderekobling av nummer. Så siste dagen får eg beskjed om at det ikkje går. Pluss det tok over 48 timer å få oppdatering på databruken. Hold dokke laaaangt unna Phonero.
Vi gikk over fra Dipper til Phonero og alt har blitt dyrere og dårligere. Reklamen var at kostnadene skulle ned, men de tar penger for alt (noe ikke Dipper gjorde), veldig godt betalt for overforbruk av data, dårligere webløsning, utrolig dårlig dekning da særlig i utlandet.
Veldig bra. Har ikke hatt noe tull. Bra app, men god oversikt over brukt data, osv.
Fungerer 20% av tiden! Får beskjed om at datapakke er brukt opp før halve måneden har gått, noe jeg ikke kan forstå hvordan er mulig da jeg hadde 5gb før og ikke fikk et sånt varsel. Billigere å ha et kontantkort istedet for dette skvipet! Skulle ta ibruk tvillingkortet mitt siden telefonen min ble borte, men det fungerte ikke som forventet! Selvfølgelig var dette en Lørdag, og dem har ikke åpent kundeservice i helgene..
Feil gjentatte ganger på faktura. Ikke varsling om dataforbruk i utlandet. Wifi telefoni virker ikke overhodet. Dette er noe av det dårligste produkt du kan kjøpe. For alt i verden styr unna. Dette selskapet driter i kunden, er kun ute etter å vri deg for mest mulig penger.
Dette selskapet er noen ekte kjeltringer. De ringer deg, lover deg masse forskjellig, og sender deg en faktura som er 10x høyere enn din nåværende leverandør. Sendte inn klage, fikk kreditnota på fakturaen min fordi de skjønte at jeg ikke tullet.
Phonero har trenert tiden vår med å ikke komme tilbake til oss med informasjon vedr bytte til Telia. Våre selgere er ikke hjulpet av å bruke Phonero når de nå går over til Telia, men blir uansett tvunget ved at vi belastes enormt bruddgebyr, selv om avtalen går ut om kort tid. Fryktelig dårlig behandling av kundene - er det virkelig lov å tvinge oss til å bytte til Telia selv om vi ikke ønsker dette? Skygg unna dette firmaet.
Selgerne dere lyver. Lover ting som de ikke holder og Phonero frasier seg ansvaret. Kjøpt av Telia, men lar deg fortsatt ikke avbryte abonnementet. Sa opp abonnementet for ett år siden og det utløper pr. 1/10-17. Får fortsatt faktura siden jeg ikke har meldt om videreføring eller hvilken operatør jeg vil bruke. STYR UNNA.
De lover og lyver, over hodet ikke fleksible, dyrt.
Har de siste dagen fulgt nøye med på appen som hele tiden har sagt jeg har litt over 6GB data igjen. Jeg har så og si kun brukt wifi de siste 5 dagene, plutselig får jeg melding at jeg har brukt opp datapakken min.. Har skjedd en gang før også, bare at da fikk jeg aldri noe beskjed om at datapakken var brukt opp, det eneste jeg fikk var en svær regning. Selvfølgelig nyttet det ikke å klage på den. Dekning og lignende har vært bra for min del, men det er svindel med det data pakke opplegget deres.
Tjenesten er så upålitelig at jeg til slutt ble nødt til å si opp abonnementet. Da oppdaget jeg at de fanger kundene sine med 24 mnd binding og 3750,- for å bryte avtalen. Det skal tydeligvis koste å unnslippe Norges sannsynligvis dårligste mobilleverandør.
Elendig kundeservice, fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Frekk og sur kundebehandler.
Er det ingen andre alternativer, så er ikke phonero et alternativ engang. Total mangel på kundebehandling. Sene svar. Gebyrer i alle retninger, det er bruddgebyrer, oppsigelsesgebyrer, oppsigelsestid som går om hverandre.