Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bli ringt opp fra en telefonselger som lovde det blå fra himmelen og jeg var så dum og sa ja, første sjokk kom med første faktura på over 4000 kr... Jeg fikk skriftlig av selgeren at internett bruk er det samme i utlandet som i Norge d.v.s. innen de 25 GB jeg hadde oppstår det ingen kostnader ekstra men etter det kommer kostnader, etter denne fakturaen kontaktet jeg Phonero og det frekkeste jeg noen gang har opplevd var uttalelsen "... Vi for holder oss til våre retningslinjer, en telefonselger kan love hva han vil..... " ingen mulighet til å lytte til telefonsvareren, ingen mulighet til å sende eller motta MMS, SMS kom inn som MMS og de kunne jeg ikke åpne, hadde 2 telefon nr fra Phonero og det var i 90 % av alle tilfeller ikke mulig og ringe til nr 2 selv om den var ved siden av meg med full dekning og mobilen på, det kom bare at abonnenten har slått av eller befinner seg ute av område...... Jeg trakk 300 kr fra alle fakturaene etter avtale med service telefon, jeg sa opp avtalen 3 måneder før og bare en uke etter det kom oppsigelsen fra Phonero og en faktura på bruddgebyr på 9000 pluss moms.... Nå er det forliksrådet og om de er nøytrale og se på saken nøyaktig må jeg bare få en god dom.... Phonero har ingen peiling på service men god peiling å lure penger ut av folk som gikk på lim.... 64 % av omsetting av Phonero er bruddgebyr har jeg lest på nettet en gang og det sier jo veldig mye!
Tilnærmet umulig å komme seg ut av binding, eller få et fornuftig svar...
Har, fått prakket på meg Phonero fra bedriften. Lite fornøyd, problemer med oppsett og noen drøye utenlanstakster. Internett funker av og til men stort sett ikke utenlands. Anbefales IKKE!!!!!
Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...
Svindel fra A til Å Kundebehandlere driver med løgn! Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.
For alle dere som på noe tidspunkt vil komme til å vurdere å tegne et abonnement med dette selskapet: STYR UNNA!!!
Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.
Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.
Hei driver noen mindre bedrifter. Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester. Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero. A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte. Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.
Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!
Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.
Dem ljuger å lover ting dem ikke kan stå for ved levering.
Jeg vil ikke anbefale Phonero. Dårlig oppfølging, kun åpent på dagtid.
Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.
Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!
Får ikke engang videresendt anrop. Faller også ut i en samtale.