Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgere er aggressive, det loves tjenester like gode som andre sine selskap - men er elendig! For all del pass hva du trykker på når du snakker med dem, jeg kom bort i en knapp som de hadde sendt over SMS og da hadde jeg plutselig undertegnet avtale for hele bedriften. Dette er svindlere som ikke holder det de lover!! Svindel!!!
Bor i Stavanger, men ble anbefalt av Phonero å koble vekk 4G - for å få bedre dekning. Det funker, men er vel ikke en fremtidsrettet løsning? (firmaabb. Så får ikke byttet..)
Dårlig dekning, dårlig kundeservice- og som nevnt flere ganger tidligere, vanvittig dyrt å komme seg ut av. Det desidert dårligste løsningen vi har hatt i vår bedrift. De som har gitt full score tidligere her MÅ være ansatte.
Skal være blant de laveste på pris, beste på dekning. Ingenting lever opp til forventningene.
Bare total svindel. 2 års binding og autofornying. 3000kr for å komme ut.
Styr unna, verste mobilselskap i verden!!! Tullinger i kundeservice og mye mye mer!
De gir inntrykk av å være billig - den reelle prisen er høyere. Kontrakten så intrikat at umulig å forstå, vår bedrift kreves for bruddgebyr på 1 million. Fakturasystemet deres klarer ikke å dokumentere om de fakturerer korrekt. Du får ingen hjelp av dem til å løse problemer.
Her stemmer ingen opplysninger gitt av selger med det som opplyses etter overgang. Med verdens mest arrogant og for jæ.... Kundesupport står dette til stryk. Ønsker du problemer fra A til Å velg Phonero, hvis ikke styr LANGT unna.
Prisen ligger godt under telenor til tross for lik dekning. Løsningene er brukervennlige og fungerer bra. Kundeservice svarer raskt og er hyggelige.
Gikk inn på bedriftsavtale med Phonero pga god pris til bedriften, og en tilsynelatende god løsning. Den første regninga ga oss et sjokk, hvor det var etableringsgebyrer på flere tusen kroner! Mye rot i oppstartsfasen ga oss mange "møter" med en ikke tilstedeværende kundeservice. Etter hvert fant vi ut at dekning og pris var dårligere enn med forrige operatør, så vi begynte å angre på at vi gikk inn på avtalen. Byttet operatør nylig, før 2 års bindingen var unnagjort, og fikk bruddgebyrer på 3000,- for hver abonnent i tillegg til 5000,- for sentralbordløsningen. Vil absolutt ikke anbefale denne mobiloperatøren!
Byttet til Phonero med 15 abonnenter fra min bedrift når jeg var lovet lave priser og dekning fra Telenor. Mobilene var nesten uten dekning, kundene kunne ikke ringe til oss, bedriften var kuttet ut i 2 uker. Fikk ikke hjelp fra Phonero i det hele tatt, de sendte meg til Telenor. Byttet til Netcom og problemet var løst. Måtte betale regninger med brudd gebyrer og diverse tull-avgifter til 90 000 NOK fordi de har en punkt i kontrakten at de garanterer ikke dekning og det er Telenor-sin ansvar. Men Telenor og Netcom fungerer helt greit i vårt område. Styr unna!!!
Vi ble overtalt til å flytte mobiltelefonene til Phonero. Dette har vi angret bitter på. Det har vært problemer med supporten fra før vi flyttet over, får beskjeder om forskjellige datoer fra forskjellige medarbeidere (det virker ikke som høyre hånd vet hva venstre hånd gjør). Det ble heller ikke registrert riktig i henhold til avtale. Supportavdelingen fungerer meget dårlig, er vanskelig å snakke med (forstår ikke). Alt vi har med Phonero blir på en måte negativ opplevelse. Har brukt alt for mye tid på telefon på dette selskapet.
Dette må være et av Norges verste selskap å komme ut fra. Jeg tror det er umulig å foreta en oppsigelse uten at de krever deg for masse penger. Ingenting av det vi ble lovet ved salget er holdt. Samtidig er kontrakten så infløkt at de garantert har et stooort krav mot deg når du vil ut. Skygg unna, Phonero = trøbbel!
Ble fortalt av selger at abonn. var 19kr mnd. flat ringetid. Ble oppmerksom at det var ikke helt sånn 1 dag etter og ba dem å kansellere bestillingen... Ble fortalt det koster 3000kr om jeg slutter før 2 år. Greit.. Jeg skriver nå at jeg sier opp 3 mnd. Før det blir 2 år. Og sosial media i 2 år blir dårlig reklame for dem. Aldri igjen og gjerne sier i fra til andre.
Har ventet i 2 å på å avslutte bindingstiden. Ble fortalt at bindingstiden utløp automatisk etter 2 år. Da jeg skulle avslutte kom det mail om at det var automatisk fornyet med 1 år. Dette synes jeg i beste fall er moralsk foretningsskikk.
At phonero skryter av telenor dekning får så være, men de må i så fall ha fått det som er igjen etter de andre operatørene har tatt din del. For makan til ustabilitet i både telefon og 3g\4g dekning har jeg ikke vært borti før.