Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synd jeg ikke byttet før. Da hadde jeg spart masse penger. Anbefales på det sterkeste
Hei Martin. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Veldig bra service og oppfølging. Gjennomføringen av bytte var problemfri👍🏼
Hei Heidi. Så gøy å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero og at ting fungerer som det skal 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Fikk 3000 kroner i bruddgebyr da jeg byttet abn. Trodde bindingstiden hadde gått ut, men fikk beskjed etterpå at jeg hadde en mnd igjen pluss tre mnd oppsigelsestid. Byttet fordi abn var alt for dyrt i forhold til hva jeg fikk for pengene. Dette bare bekreftet at hele greia føltes ut som skam.
Hei, Karina. Det stemmer at vi fakturerer avbestillingsgebyr dersom man sier opp innenfor avtaleperioden. Vi beklager at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine. Hilsen Christer, Phonero
Flott service. Raskt svar og hyggelig betjening. Enkelt
Hei Eva. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Veldig fornøyd med Phonero. Alt fungerer som det skal. Kundeservice kontakter oss med jevne mellomrom og spør om vi trenger hjelp til noe. Stort pluss i boka for det 👍
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Bente! Vi er veldig glad for at du er vår kunde 😊 Mvh Mads Phonero
Er bare meget fornøyd med Phonero og vært kunde der no i mange år...very good😊
Hei Torbjørn. Tusen takk for en kjempe fin omtale 😊 Dette var super hyggelig å lese! Vi skal sørge for at det fortsetter sånn! Hilsen Mads, Phonero
Tilgjengelig kundesørvis, hyggelig kundesørvis, og listen bare fortsetter med lovord. Føler meg så trygg med Phonero, og føler at en proff part gjør alt for at vi i bedriften skal lykkes.
Hei Ole. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Mads, Phonero