Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et selskap som selger seg inn til enkeltmannsforetak og småbedrifter på en useriøs måte. Det som skjer er at de ikke opplyser om at priser er uten moms (De ramser det raskt opp og tar det opp på bånd og bruker det som bevis på at du har fått info når du angrer dagen etter) men ikke minst at de heller ikke opplyser om at når du inngår "deriftsavtale" så har du etter loven heller INGEN ANGRERETT. Dette utnytter de ved å ha et skyhøyt bruddgebyr på kr 3000 - igjen pluss moms - altså kr 3750 PR ABONNEMENT du har inngått! I tillegg bonder de deg i 2 år - og hvorfor inngå et anonnement med slike vilkår? Lokkes du med mobil el.l for å inngå abonnement krever de OGSÅ at denne betales tilbake som om ikke bruddgebyret skulle være en kompensasjon for evt slike ting. Håper vi sammen kan bidra til å luke ut dette useriøse selskapet fra markedet.
Hei! Vi er virkelig lei oss for den opplevelsen du har hatt. Det er viktig for oss å sikre at våre kunder har full forståelse av alle aspekter av avtalen de inngår med oss. Dine bekymringer er tatt på alvor og vi vil undersøke dette umiddelbart. Send meg gjerne epost med kontaktinformasjon og gjerne litt mer informasjon til [email protected], så kan vi få sett på dette med en gang. Hører fra deg Hilsen Christer
Bytte til Phonero gikk utmerket, men kunne vært planlagt bedre i forhold til dobbel fakturering i 1mnd. Phonero FUNGERER.
Hallo! Vi setter pris på din positive tilbakemelding om overgangen til Phonero. Vi beklager eventuelle misforståelser angående faktureringen. Din feedback er viktig for oss og vil hjelpe oss med å forbedre våre tjenester. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale! Hilsen Christer
Tusen takk for fantastisk god oppfølging og gode avtaler.
Hei! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår oppfølging og avtaler. Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Hilsen Christer
Har benyttet Phonero sammenhengende i mange år nå, ut noen problemer. Kundeservice har respondert svært raskt i de tilfellene at den gode app'en ikke har hatt en enkel løsning. Kan anbefales!
Hei Johan! Det er flott å høre at du har hatt en problemfri opplevelse med Phonero over flere år, og at vår kundeservice har levert rask respons når det har vært nødvendig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer
R. took the time to take me through the bedriftsnett platform and answer my questions. Friendly, patient and service focused. I learned and understood a lot thanks to this call. I used the « call me back » option and it took only 15 minutes before I was called back. Happy about the service!
Hi Clarisse! We're thrilled to hear that "R" was able to guide you through the bedriftsnett platform and answer all your questions. We aim to provide friendly and focused service. Also, glad to hear that our "call me back" feature met your needs! Thank you for sharing your experience! Regards Christer
Jeg hadde fått en telefon fra de april 2021 og ble lovet bra dekning og gode priser. Hele familien på 5 stk bytta da til Phonero. Selgeren hadde «glemt» å nevne at disse prisene er uten mva. Etter ett par måneder var vi misfornøyde med at vi hadde blitt lurt angående prisene. Vi ønsket da å bytte tilbake til Talkmore men fant da ut at det var 24 måneders bindingstid. Vi bestemte oss da å vente ut denne tiden. 2 år senere får vi endelig byttet til Talkmore igjen. Etter ett par uker får jeg en faktura på over 18 tusen kroner. Dette er da bruddgebyret på 3000 ganger med 5 pluss mva. Ingen steder på kontrakten sto det noe som helst om å gi forvarsel 3 måneder før man bytter over. Vi hadde bare hørt om 24 måneders bindingstid, som også sto i kontrakten. Dette med bruddsgebyret er da gjemt godt i vilkårene deres. Ser på andre anmeldelser at mange har slitt med det samme, skulle tro Phonero ville tatt dette seriøst da. Har aldri hørt om andre leverandører som belaster kundene slik. Vi har klagd til kundeservice og venter på svar, men etter å ha sett anmeldelser her så tviler jeg at Phonero vil gi seg. Virker som om dette er måten de tjener penger på ved å lure folk på denne måten. Hold dere unna, de er en gjeng med svindlere.
Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Det er viktig for oss å sikre at all informasjon om våre tjenester er klart forstått av våre kunder. Vi tar dine bekymringer på alvor. Kan du sende meg en epost til [email protected], så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg, hilsen Christer
Good experiences till now. Good connectivity, no issue on internet
Hi, Sammy. We're so glad to hear that you're enjoying our cellular services. We aim to keep it that way! Don't hesitate to reach out if you ever need anything. Thanks for your positive feedback! Regards Christer