Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask og god service i dag for å løse et problem med Samsung Galaxy Watch 4. Problemet skyldes en bug hos Samsung.
Hei Atle. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Lot meg villede til å bytte mobilselskap og ble der i 2.mnd før jeg fant ut at dette ikke var en match for meg. Tenkte som logisk var at jeg måtte returnere de 3500,- + jeg hadde fått godskrevet til min forrige leverandør, MEN nei de skal ha 3500,- x 2 + mva "Selgerene" jeg var i kontakt med før jeg byttet sa selvfølgelig aldri noe om dette, MEN de prøvde å få meg til også å binde mine 3 privat abn mot å betale oppsigelse for dem, MEN siden jeg ikke hadde noen binding hos min forrige leverandør så synes jeg det var litt rart at jeg skulle binde dem opp mot phonero på noen som helst måte... Ble akseptert. Etter 2.mnd bruk ble det selvfølgelig kluss med fakturaene og MB & tellerskritt til bl.a Pakistan var 3x dyrere enn forrige leverandør gjorde at "vinninga gikk i spinninga" Bad om å bli løst fra kontrakten og 2 selgere prøvde å overtale meg til å bli. Jeg ville da slippe å måtte betale tilbake det forrige utkjøpet. Den 3.je som ringte var vel "sjefs-win-back"-person og avsluttet samtalen med at da må du gjøre deg klar til å betale 7000 + mva for å komme deg ut av dette.. vil du virkelig det...?? Er du så dum...? hørtes det ut som han følte og sa! Ja, ALDRI mer phonero sa jeg! Anbefaler nå ALLE å se på sine forpliktelser og priser som til de grader i mitt tilfelle ble helt feil. Bare det å måtte betale for Bank-ID var grunn nok for meg til å si opp hos phonero, men så kom prisene for MB & tellerskritt i Tyrkia & Pakistan så var saken avgjort! Her kan jeg ikke annet enn å be den som er prisbevisst om å styre unna!
Hei Muzaffar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Byttet fra Telenor til Phonero og angrer fælt. Dårlig dekning, Spesielt sms tjenesten er ikke til å stole på. Er man foreksempel med på en budrunde på et hus, så må man regne med at alle sms’er med høyere bud etc plutselig kommer inn alle sammen samtidig en god stund etter at budrunden er over og huset er solgt. har man først knyttet seg til Phonero, så er man stuck med dem i 24 mnd. De har et hemmelig bruddgebyr på 3000 kroner som de fakturerer dersom man bytter til en annen leverandør. Men prisene deres er bra, og kan således være et greit alternativ dersom man ikke er så avhengig av å være tilgjengelig hele tiden, eller ikke skal bruke telefonen til noe viktig.
Hei Bjarte. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, dette hørtes ikke bra ut! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt med deg. Hilsen Mads, Phonero
Ble oppringt av karismatisk telefonselger som solgte inn abonnement til god pris. Det kom i etterkant fram at denne prisen var eks. moms og MMS. I tillegg kom 2 års bindingstid og dårlig dekning.
Hei Karstein. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om pris og eventuell bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble møtt av en usedvanlig imøtekommende og hjelpsom dame. Veldig hyggelig! Forbedringspunkt: lang ventetid, uklar stemme som etter noen minutters ventetid forteller at hvis du vil bli ringt tilbake, vennligst tast...sa hun 9 eller 0...eller?
Hei Arnfinn. Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig fyr som solgte abonnementet. Fikk ikke med meg at det var 2 års bindingstid, MMS ikke inkludert og dekningsutfordringer. Blei også kjempedyrt når eg var på reise i Østerrike og Tyskland tross privat WiFi tilkoblet i begge land og forsiktig bruk.
Hei Elin. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero så langt. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Mads, Phonero
Rause og gode tjenester (produkt). Fint mer flere simkort. " Min side" er oversiktlig. Vennlig, rask og god kundeservice. Fint å enkelt og raskt kunne velge tilbakering med plass i køen.
Hei. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero