Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei driver noen mindre bedrifter. Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester. Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero. A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte. Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.
Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!
Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.
Dem ljuger å lover ting dem ikke kan stå for ved levering.
Jeg vil ikke anbefale Phonero. Dårlig oppfølging, kun åpent på dagtid.
Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.
Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!