Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir alltid møtt med løsningsorientert og profesjonell support, uansett tema.
Hei, John. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Har bare en ting og si her konkurasedyktig i pris og masse hyggelige overraskelser gjennom året kan anbefales til mine kjente
Hei, Erik. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig og serviceinnstilt bedrift. Jeg bytter aldri til noe annet!
Heisann, Lise. Veldig gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi er veldig stolte av å ha beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021, og vi er Bytt-favoritt. Tilbakemeldingen din gir oss motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Det var pris,men har ikke undersøkt priser fra andre,men det kan jeg jo gjøre,hvis ikke det er noe og gå på i pris hos dere,det er jo fint og få litt nye priser 🤔🤔
Hei Ole. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Fikk rask og god service i dag for å løse et problem med Samsung Galaxy Watch 4. Problemet skyldes en bug hos Samsung.
Hei Atle. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Lot meg villede til å bytte mobilselskap og ble der i 2.mnd før jeg fant ut at dette ikke var en match for meg. Tenkte som logisk var at jeg måtte returnere de 3500,- + jeg hadde fått godskrevet til min forrige leverandør, MEN nei de skal ha 3500,- x 2 + mva "Selgerene" jeg var i kontakt med før jeg byttet sa selvfølgelig aldri noe om dette, MEN de prøvde å få meg til også å binde mine 3 privat abn mot å betale oppsigelse for dem, MEN siden jeg ikke hadde noen binding hos min forrige leverandør så synes jeg det var litt rart at jeg skulle binde dem opp mot phonero på noen som helst måte... Ble akseptert. Etter 2.mnd bruk ble det selvfølgelig kluss med fakturaene og MB & tellerskritt til bl.a Pakistan var 3x dyrere enn forrige leverandør gjorde at "vinninga gikk i spinninga" Bad om å bli løst fra kontrakten og 2 selgere prøvde å overtale meg til å bli. Jeg ville da slippe å måtte betale tilbake det forrige utkjøpet. Den 3.je som ringte var vel "sjefs-win-back"-person og avsluttet samtalen med at da må du gjøre deg klar til å betale 7000 + mva for å komme deg ut av dette.. vil du virkelig det...?? Er du så dum...? hørtes det ut som han følte og sa! Ja, ALDRI mer phonero sa jeg! Anbefaler nå ALLE å se på sine forpliktelser og priser som til de grader i mitt tilfelle ble helt feil. Bare det å måtte betale for Bank-ID var grunn nok for meg til å si opp hos phonero, men så kom prisene for MB & tellerskritt i Tyrkia & Pakistan så var saken avgjort! Her kan jeg ikke annet enn å be den som er prisbevisst om å styre unna!
Hei Muzaffar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Byttet fra Telenor til Phonero og angrer fælt. Dårlig dekning, Spesielt sms tjenesten er ikke til å stole på. Er man foreksempel med på en budrunde på et hus, så må man regne med at alle sms’er med høyere bud etc plutselig kommer inn alle sammen samtidig en god stund etter at budrunden er over og huset er solgt. har man først knyttet seg til Phonero, så er man stuck med dem i 24 mnd. De har et hemmelig bruddgebyr på 3000 kroner som de fakturerer dersom man bytter til en annen leverandør. Men prisene deres er bra, og kan således være et greit alternativ dersom man ikke er så avhengig av å være tilgjengelig hele tiden, eller ikke skal bruke telefonen til noe viktig.
Hei Bjarte. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, dette hørtes ikke bra ut! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt med deg. Hilsen Mads, Phonero