Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kvalitet på alt fra a til å. Ingen ting som funker. Har jobbet med kundeservice i 3-4 dager for å fikse noko så enkelt som viderekobling av nummer. Så siste dagen får eg beskjed om at det ikkje går. Pluss det tok over 48 timer å få oppdatering på databruken. Hold dokke laaaangt unna Phonero.
Vi gikk over fra Dipper til Phonero og alt har blitt dyrere og dårligere. Reklamen var at kostnadene skulle ned, men de tar penger for alt (noe ikke Dipper gjorde), veldig godt betalt for overforbruk av data, dårligere webløsning, utrolig dårlig dekning da særlig i utlandet.
Veldig bra. Har ikke hatt noe tull. Bra app, men god oversikt over brukt data, osv.
Fungerer 20% av tiden! Får beskjed om at datapakke er brukt opp før halve måneden har gått, noe jeg ikke kan forstå hvordan er mulig da jeg hadde 5gb før og ikke fikk et sånt varsel. Billigere å ha et kontantkort istedet for dette skvipet! Skulle ta ibruk tvillingkortet mitt siden telefonen min ble borte, men det fungerte ikke som forventet! Selvfølgelig var dette en Lørdag, og dem har ikke åpent kundeservice i helgene..
Feil gjentatte ganger på faktura. Ikke varsling om dataforbruk i utlandet. Wifi telefoni virker ikke overhodet. Dette er noe av det dårligste produkt du kan kjøpe. For alt i verden styr unna. Dette selskapet driter i kunden, er kun ute etter å vri deg for mest mulig penger.
Dette selskapet er noen ekte kjeltringer. De ringer deg, lover deg masse forskjellig, og sender deg en faktura som er 10x høyere enn din nåværende leverandør. Sendte inn klage, fikk kreditnota på fakturaen min fordi de skjønte at jeg ikke tullet.
Phonero har trenert tiden vår med å ikke komme tilbake til oss med informasjon vedr bytte til Telia. Våre selgere er ikke hjulpet av å bruke Phonero når de nå går over til Telia, men blir uansett tvunget ved at vi belastes enormt bruddgebyr, selv om avtalen går ut om kort tid. Fryktelig dårlig behandling av kundene - er det virkelig lov å tvinge oss til å bytte til Telia selv om vi ikke ønsker dette? Skygg unna dette firmaet.