Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Phonero siden oppstarten av selskapet og har hatt flere bedriftsabonnement frem til for ca. 1,5 år siden. Da endret jeg flere av anrops nummerne fra bedrift til privat abb. uten bindingstid. Ved overgang virket alt ok inntil jeg ble presentert bruddgebyr (på de flyttede nr.) pr. nr. på kr. 3. 000,-. Det skulle ikke påløpe bruddgebyr så lenge avtaletiden på 24 mnd. For lengst var utløpt. Etter en del kommunikasjon ( både via telefon med kundesentret og via mail) ble disse gebyrene slettet. Slettingen kom på ingen måte av seg selv - mildt sagt. Deretter har det for så vidt fungert greit vedr. fakturert beløp jfr. forbruk. Men folkens: - Vær opps - hvis dere skal si opp anropsnumrene til tross for at bindingstiden er utløpt, påløper det fortsatt et (brudd) gebyr ved portering over til en annen leverandør. Dette ble jeg opplyst står i avtalevilkårene. Ok, jeg burde selvsagt tilegne meg denne infoen ved avtaleinngåelsen, men synes nok det er vel drøyt å kreve ytterligere gebyr. Generelt velger jeg å oppsummere våre erfaringer med Phonero som middels positive.
Hyggelig kundeservice, bra hjelp, for høye priser, trege til justere ned priser, ikke bruk telefonen i USA, med Phonero abbonnement.
Phonero nekter å akseptere telefonisk oppsigelse og forsetter med å sende ut fakturaer til døde "kunder".
Jeg har aldri opplevd dårligere kundeservice i noe selskap noensinne, uansett bransje. De er raske til å svare på kundeservice, men det virker som om "kunderådgiverne" du kommer i kontakt er eksperter på å lure deg inn i avtaler som koster deg dyrt. Her må du lese alt som står med liten skrift for du kan ikke stole på at de forteller deg sannheten!! Jeg gremmes over at jeg lot meg lure til å bytte til Phonero, og ser frem til at jeg snart er ferdig med deres tjenester.
Min erfaring med Phonero er dessverre en skremmende opplevelse. En selger som unnlater å fortelle om alle tilleggsprisene, dekning som ikke tilsvarer andre leverandører, inkompetent kundeservice og dårlig håndtering av misfornøyde kunder. Så min anbefaling er å holde seg unna selskapet. Bare søk etter flere andre sin erfaring, så ser du at jeg er ikke den eneste, dessverre.
Dyrt og dårlig. De er mye dyrere enn andre telefonselskaper for vårt bruk. Vi ble i tillegg lurt på ekstra abonnement fordi de sendte med en haug simkort og ikke greide å portere telefonnummer som skulle porteres. Men det verste er at de ikke får til å sende faktura til rett tid, har sendt en rekke varsler på epost til en epostadresse som ikke eksisterer og ikke sender varsler til riktig telefonnummer. De har til og med sendt faktura med vårt firmanavn til en person i et annet firma i en helt annen bransje (det var i riktig by i det minste). Styr langt unna!
Blev lurt av en telefonselger. Koster 3000,- at annulere avtalen.