Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes Phonero har god dekning, gode priser og god kundeservice.
Salgskonsulenten førte oss bak lyset mhp skjulte avgifter, bindingstid og bruddgebyr. Vi kan heller ikke sende MMS med abonnementet. Når vi forsøker å få kontakt med salgskonsulenten i dag blir det lagt på. En frustrerende og kostbar erfaring. STYR UNNA!!!!
Fikk tilbud om utbetaling av mitt abo. Men dette var vist ikke blitt registrert. Så summen måtte jeg dekke selv. Prisen var helt ok, men kundeservice kan du bare glemme om du har en normal jobb. Da må du gjerne vente et par dager for at de skal svare på mailen sin, veldig tungvidt at de stenger telefonene så tidlig..
Jeg er mye ute og reiser, og når jeg kobler til WiFi, er det veldig gunstig å ringe gjennom Phonero-appen. Når jeg ringer til kundene, kan jeg velge å vise fasttelefonnummeret, så det ser ut som jeg sitter på kontoret i Oslo. Jeg har full oversikt på jobbsamtaler, og kan sjekke forbruket og skille mellom privat og arbeidsrelatert forbruk. Sentralbordet består av IP-telefoner og mobiltelefoner, og man kan se hvem i bedriften som er opptatt i samtale, viderekoble, og spørre om det er ledig for viderekobling via bl.a SMS før det kobles. Varsling på dataforbruk er ikke et problem, og utgiftene har blitt redusert med 40-50%!! De lover, og overholder max ventetid på 30 sekunder hos kundeservice, som også har døgnåpen vakttelefon. Full Telenordekning, men MYE billigere. Anbefales på det sterkeste.
Her vet du aldri hva fakturaen lyder på! Prisene virker normale, men forferdelig uoversiktlige fakturaer og ingen mld ved overforbruk og ingen maksgrense tydeligvis! Styr unna!
Et avbestillingsgebyr på kr. 3.750,- for å si opp avtalen må jo være hinsides rimelig forretningsdrift. Jeg er ikke avhengig av data på telefonen. Derfor har abonnementet vært OK. Men du sitter i fella når det koster nesten kr. 4.000,- for å gjøre slutt på avtalen = Bondefangeri!
For en stund siden var jeg på en lang utenlandstur uten internett og visste at jeg ikke kunne betale Phonero regningen i tide. Jeg kontaktet dem på forhånd og etter avtale betalte inn kr 2.000 i forskudd. Dette holdt de ikke orden på, og da jeg kom tilbake hadde det kommet mye purringer og også snakk om inkasso. Til tross for at forskuddet dekket mere enn regningen! Nå har vi sagt opp abonnementet og erfarer, som alle andre, at uansett hva man gjør, så kommer det et surt avbruddsgebyr. ALDRI MER PHONERO.