Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice er lett å få tak i uten ventetid. Løsninger for sentralbord er fleksible og lett å administrere.
Så hyggelig å høre Harold! Vi setter stor pris på din tilbakemelding 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler forsto problemet mitt umiddelbart og løste det raskt og effektivt
Så fint å lese omtalen din Roger! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god hjelp av en hyggelig kar. Hjalp meg raskt med mitt problem
Tusen takk for hyggelig omtale Kjetil! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det var svært God pedagogisk tilnærming til mine spørsmål fra konsulenten.
Tusen takk for fin omtale Hilde! 😊 Så bra du fikk god hjelp med spørsmålene du hadde! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk ekstra data som kompensasjon for manglende opplysning via sms om at jeg hadde brukt opp datamengden som er i mitt abonnement.
Så fint å høre Kirsten! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk et godt tilbud fra en annen leverandør, og kontaktet da Phonere og fikk da samme gode tilbudet. Slapp da å skifte leverandør og simkort og alt det styret som det medfører. Veldig bra, og det var en hyggelig og behjelpelig kar på kundeservice jeg snakket med.
Tusen takk for hyggelig omtale Knut! 😊 Vi setter stor pris på at du fortsatte med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundevennlig og kjapp respons. Gode nettløsninger for å administrere løsningene selv.
Så hyggelig å se tilbakemeldingen din Terje! 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.