Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgere er aggressive, det loves tjenester like gode som andre sine selskap - men er elendig! For all del pass hva du trykker på når du snakker med dem, jeg kom bort i en knapp som de hadde sendt over SMS og da hadde jeg plutselig undertegnet avtale for hele bedriften. Dette er svindlere som ikke holder det de lover!! Svindel!!!
Bor i Stavanger, men ble anbefalt av Phonero å koble vekk 4G - for å få bedre dekning. Det funker, men er vel ikke en fremtidsrettet løsning? (firmaabb. Så får ikke byttet..)
Dårlig dekning, dårlig kundeservice- og som nevnt flere ganger tidligere, vanvittig dyrt å komme seg ut av. Det desidert dårligste løsningen vi har hatt i vår bedrift. De som har gitt full score tidligere her MÅ være ansatte.
Skal være blant de laveste på pris, beste på dekning. Ingenting lever opp til forventningene.
Bare total svindel. 2 års binding og autofornying. 3000kr for å komme ut.
Styr unna, verste mobilselskap i verden!!! Tullinger i kundeservice og mye mye mer!
De gir inntrykk av å være billig - den reelle prisen er høyere. Kontrakten så intrikat at umulig å forstå, vår bedrift kreves for bruddgebyr på 1 million. Fakturasystemet deres klarer ikke å dokumentere om de fakturerer korrekt. Du får ingen hjelp av dem til å løse problemer.